|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja geruchten, ik vertrouw er niet meer op Wel een goede band trouwens I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: zoveel je op kunt toch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:In theorie wel ja... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hAHAHahaha belgie heerscht ! zzz |
|
Correctie: de Belgen heersen de Metalbelgen toch allez 30% ervan heerst Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
belgie sucks ken die lui amper verstaan, en PATAT maken kunnen ze al helemaal niet oja en mayo. leer eens fries praten daaro! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nope, maar wel FRIETEN gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik zet "DUTCH CONNECTION" van Jaguar nog maar eens op. |
|
haha SHT! -zoekt Rock Over Belgium van The Kids op- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: PATAT!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
patat tis friet en niks anders! zzz |
|
PATAT! is wat ik zeg als iemand een quintet kneukels in zn gezicht krijgt. Frietjes zijn die heerlijke Vlaamse uitvinding om tss je kiezen te steken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
friet is voor mietjes Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: HA, dat is "boven-de-grote-rivieren-praat". Bij ons in het altijd mooie Brabant moet een woordenboek uit de kast worden getrokken als in een FRIETtent "Patat" wordt besteld. Pseudo-landgenoot I.G. was me al voor. (Brabanders zijn toch Pseudobelgen volgens de rest van nederland. Geeft niks!) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-03-2004 19:38] |
|
Zoveel je op kunt, in dat geval gaan we met de auto. Overheerlijke spijzen zijn niet compleet zonder friet! I am the 1%. |
|
AARRRGGGG wanneer leren mensen het nou het is P-A-T-A-T Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:haha ik zie nu zo'n frituuruitbaatkerel een woordenboek uit zn diepvriezer vissen vantussen de voorraad mexicano's en frikandellen Pseudolandgenoot, hehe, ok can do Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: NOOIT EN TE NIMMER! Ik heb een aantal jaar in Utrecht doorgebracht, bezocht daar regelmatig een Friettent en heb NOOIT bijv. een "P...tje speciaal" besteld, altijd een Frietje speciaal. En ze begrepen het best, vooral als je met geld staat te zwaaien. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-03-2004 19:45] |
|
zo daar heeft ie niet van t'rug Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Patat/friet het is allebei waardeloze zooi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:\ ja nu praat je ook over een plaats Utrecht kon het iets meer naar het noorden toe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Moet jij eens in een Belgische supermarkt om een zak patatten vragen... Wedden dat je niet krijgt wat je wilt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: VET & Snack till death! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: klap op je bek? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |