|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dus ik kom je dit keer wel tegen? |
|
hehe ze zou ook nog eens naar de jonosh komen, is ze ook niet geweest [Dit bericht is gewijzigd door TyrWulf op 06-02-2004 21:41] Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Jij bent Erik! Of niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ja, maar vorig jaar ben ik je niet eens tegengekomen! (Beli en Gunman overigens wel! ) |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Goh , kom je ook snel achter Ben je er ook weer bij als het weer blackmetalavond in de jonosh is? Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: was bij asociaal volk... mn ex Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Volgens mij is ze trouwens wel ooit in jonosh geweest. Op zo'n black metal avond geloof ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Met haatstrijd en al die andere bandjes toen, of vergis ik me weer ach, gewoon een keer komen :p Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Uiteraard, ergens in maart is het weer zover. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dan ga je dit jaar maar bij ons zitten, sociaal volk |
|
quote: hangt van 't vervoer af... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 06-02-2004 21:43] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik zal d'r ook zijn. Wederom Natrach! hehe Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: 9 november? Hmm *graaf* *graaf* Oww met die folk! Grimm enzo? Toen was ik er ook maar ik heb je niet herkend dan :\ Jij mij ook waarschijnlijk hehe Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: ik kom mee met gunman... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Net zoals ik toen undercover was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: Godver ik zuip teveel en herken geen hundje meer :\ Legatius trouwens wel? Die zal ook wel bij ijskonijn geweest zijn neem ik aan. Daar heb ik wel wat pilsjes mee gedronken. Maargoed men kent mij hier ook niet meer denkik Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Ik ken je wel hoor. En ik weet dat je niet van neuzen houdt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: wordt zuipfestijn ipv GMM Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Wat was je vorige nickname dan? quote:laat ik dat maar niet doen |
|
quote: Ah, jij weet best wie ik ben ik heb je nog op msn? of gehad ofzow Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Okiedokie! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |