|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, bang your head dan maar op Graspop |
|
quote: Hoe wil je zo'n band dan in Godsnaam wel noemen? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote:ja inderdaad, daar baal ik nou echt van... maar ja, er is wel grote kans dat de bands die op BHY staan ook op GP spelen... maar toch... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: alleszins meer dan 2 dagen en dan nog, als er goeie bands komen, ambiance altijd verzekerd, dan geef ik graag wel beetje meer geld voor een dagje extra zulle!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
vast wel aanwezig, 3-daags |
|
ik zie wel wat er komt, anders word het gewoon weer with full force "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ----> www.shadowsofdisgust.com en dan naar live recensies |
|
indien er genoeg liquide middelen voor handen zijn kom ik ook BANG YOUR HEAD op Graspop doen dit jaar... |
|
Tis te hopen dat dat terrein idd wat groter is. Dit jaar was het wat 'krapjes' *understatement* |
|
Maakt mij niks uit, wie of wat erkomt, dessel of andere plek, etc. etc. ik ben er weer bij. |
|
Ik kom ook wel |
|
quote: klein is goed! dan hoef je niet zo ver te lopen. wat wel jammer was, vorig jaar, waren die zeiklui die vonden dat je je tent neer moest zetten waar zij dat wilden. |
|
Ik kom ook weer! |
|
*schop* "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
maar judas priest is dus bevestigd? |
|
quote: staat volgens die gast die dat andere topic opende op de jp site.. ze spelen ook op arrow classic rock festival 12 juni [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 11-12-2003 15:38] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
[quote]Op 28 november 2003 21:11 schreef Gunman het volgende: Mja, lijkt tof, maar nu ben ik een sbenieuwd wat dat gaat kosten? Wel leuk als Werchter tijdens hetzelfde weekend zou plaatsvinden: minder skaters, ....hoewel ik me afvraag of irritant Hermanneke (die zit overal tussen) dat een goed idee gaat vinden minder skaters??wat maakt dat nu uit?of is er tegenwoordig een dresscode bij metal festivals?? hou je zeker ook niet van bay area bands als death angel/exodus/forbidden en van veel hardcorebands,zijn namelijk allemaal skatefreaks.Blijkt maar weer dat metalfans over het algemeen het meest bekrompen zijn,terwijl ze zelf wel door iedereen geaccepteerd willen worden(ben ik toch blij dat ik mn lange haar niet meer heb,word ik tenminste niet als zo'n bekrompen metalhead aangezien) [Dit bericht is gewijzigd door antipop op 11-12-2003 16:19] het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:dude...als je niks weet, zeg dan ook niks, ik hou helemaal niet van skaten of skaters (en velen met mij) *houdt verder wijselijk z'n mond* Zijn er al meer bands bekend? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-12-2003 0:13] |
|
en ik hou niet van zeikerds zo als jij DUDE het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:rustig, was alleen maar wat opbouwende kritiek, niks ernstigs niet eens serieus! (zie knippoog) edit: Zeem heeft het inderdaad niet zo op Thrash(ers)! toch zeem? je mag me toch helemaal niet? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-12-2003 0:19] |
|
ik reageer gewoon op een uitspraak in dit topic DUDE,maar dat schijnt hier niet te mogen het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
tuurlijk wel, maar wat ik wil zeggen is dat Thrashers vaak niet echt van skaten houden! (of ben ik dan de enige?) anyway om het een beetje ontopic te houden: PRIEST! PRIEST! PRIEST! |
|
quote: ok dan maar ik word een beetje pissed(soms)van al dat gezeik over hoe een metalhead er uit MOET zien,ik heb ook lang haar gehad en nog in van die stresbroeken met hoge gympen gelopen(in de exoforbideatangtesatallica tijd) en nu is mn haar er al een aantal jaren af(gelukkig) en nu loop ik in workers en nu zou ik niet metal meer zijn?hahaha sommigen lagen nog te kleien op de kleuterschool toen ik naar wehrmacht en tankard ging het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
you broke my heart so i broke your face KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |