|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had het wel over iets anders heh, maar ik vindt wat jouw bemerking nog niet eens zo slecht |
|
quote:lol |
|
quote: Als je ook weer frikandellen meeneemt zullen wij niets doen changed to 'ouwe' |
|
Hmz, Anthrax en Motörhead zijn op dit moment de bands die zowel op Graspop als op Wacken zullen staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: sorry! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dit jaar een extra dag om het geheel nog kanslozer te laten worden dan, ole! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: precies zo |
|
quote: Jooah! Die ook!, moet toch niet zo moeilijk zijn om die gasten te boeken quote: Héhé, het is grappig dat je dat zo opvat, want bij de thrashers en blekkies (ikzelf loop er meestal bij als een goeie kruisbestuiving tss beiden) lopen héél wat jeansvestjes rond I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zou ik komen... of zou ik niet komen. als nOOb in de hele metalscene. de enige naam die me toch heel bekend voorkomt is Alice Cooper. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Geen betere manier om met de scene bekend te raken, VodeVilicious. In jouw plaats zou ik zeker gaan! |
|
eep Kas!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Was ik ook aan het denken. Maar om daar als 16-jarige alleen tussen da volk te gaan staan. ach ik vind wel een "vrijwilliger" om mee te gaan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Exodus en Dying fetus bevestigd www.metallysee.com "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Pffff...er staan ook 14 jarigen tussen , en anders zet je je tent gewoon bij die van mij en m'n meis @ARREBAR: EXODUS! aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! JA! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-02-2004 9:30] |
|
Ik denk trouwens dat ik er van de partij ben, nu effe gezelschap vinden om mee te gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Cannibal Corpse komt ook. Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
het lijkt wel alsof graspop en waldrock gezamelijk bandjes boeken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGG WAT IS DIT NOU GODVERDOMME TESTAMENT GRASPOP - CONFIRMED BANG YOUR HEAD CONFIRMED ALL THE OTHER SHOWS ARE CANCELLED word je hier nu niet ziek van! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoezo? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nou wat staat er nu onder! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Testament op graspop, dat is toch zwaar heerschend. Ik bedoel waldrock is toch niet boeiend omdat graspop dezelfde leuke bands heeft, en de show in de effenaar kan je niet zien als je naar graspop gaat. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-02-2004 18:10] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vet! Ik ga waarschijnlijk met een stel vrienden van school naar Graspop! FREEZE |
|
Dan zie ik je daar waarschijnlijk wel Ik ga mooi met m'n meis mee |
|
ik ga samen met mn wagen, tent, farde Bastos en 5 palletjes jupiler Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |