|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tof dat testament komt! |
|
Priest op Graspop??? oh hell fucking YEAH!!!!! |
|
quote:Vorig jaar ben ik je helemaal niet tegengekomen in je AFI shirt dit jaar dan maar! Priest! edit: EN TESTAMENT! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 15-12-2003 20:56] |
|
Kut PC, post mijn textje nu eens! Test Test... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 15-12-2003 22:47] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Pffff, Graspop 3 dagen, ik was afgelopen jaar na 2 dagen al zo gaar als een kameel, wat moet dat in 2004 dan wel niet worden.... (En op Wacken kom ik na de 3 dagen nog wel ff doorfeesten, zal wel aan het Belgische bier liggen ) Maar ik ga zeker, dit jaar word mijn jubileumjaar, 5x Graspop! [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 15-12-2003 22:46] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Eh, *zucht* spooor dat topic over skaters eens op, daar heb ik mijn mening wat verder uitgelegd. Ik doelde *ja ik veralgemeen ook* op van die posertjes die ineesn van poppie toestanden in metal (denken te vallen) , weet ik ook wel dat er veel thrash liefhebbers enzo ook graag zo rondlopen, en wie heeft gezegd dat ik iets tegen hardcore-lui heb? Daar zit best wel beukende muziek tussen. Als ik "bekrompen" was moest ik het zelfs het grootste deel van mijn metalluisterende vrienden laten vallen. Maar hoe dan ook, ik wil geen nu-metal prul festje. Als die oude beukers die meneer antipop noemt zouden komen, zou het al héél leuk worden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hmm.. hoe wis je dan dat ik dat shirt aan had? en uh..niemand X-ed up gezien? |
|
quote:Omdat je dat zei :Fruitsapje: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-12-2003 9:31] |
|
quote:Was toch genoeg plek? En ik heb mijn tentje neer kunnen zetten waar ik zelf wilde! Ik ga dit jaar zeker weer! Met de auto bij het parkeerterrein komen was trouwens wel echt klote! Duurde zoooo lang! Is nou idd in Lommel i.p.v. Dessel? Of is dat nog niet bekend? [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 16-12-2003 20:42] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Judas Priest Anthrax Testament Malevolent Creation Queensryche toe maar |
|
quote: hmmz, komt er ook nog een leuke band? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Testament |
|
quote:Teleurgesteld dat Within Temptation niet komt dit jaar? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: nou ik kan me anders goed voorstellen dat hij dat zij, want ik vind de genoemde bands ook BOUT |
|
op testament na sluit ik mij hier volledig bij aan het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:damn I was SO right wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De enige van die namen die ik echt al wil zien is Testament... Maar ik kom zowiezo, de andere bands kan ik van ver ook wel meepikken, en er zullen nog wel andere goeie namen volgen zeker? |
|
Net in m'n mailbox: Priest is bevestigd => Ik euforisch |
|
Alice Cooper en Motörhead komen ook |
|
quote: wauw het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:Alweer? |
|
quote: ja man, vet! dan neem ik dit keer m'n ouders ook mee die vinden dat ook nog cool. of hun nemen mij mee.. whatever! |
|
quote: motörhead ik kom ook. |
|
alice cooper is goed, ouwe zak of niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |