IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Graspop 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-02-2004 17:45 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 februari 2004 15:37 schreef helmet het volgende:
Ik snap dat gezever over geld nooit he. Je weet een heel jaar lang dat er een zomer vol met festivals aan gaat komen... is het nou echt zo moeilijk om iedere maand een bedrag opzij te leggen om 's zomers van naar een festival te gaan? Dat doe je met op vakantie gaan toch ook?

Niks moeilijk aan voor mij, maar een mens hoeft een wildgroei aan van prijzen niet zomaar te slikken. En laat het nu toevallig zijn dat ik dit jaar ook eens op vakantie wil . Er zijn ook nog studenten en werklozen, die het hoe hard ze ook willen, niet zo gemakkellijk hebben om zoiets aan de kant te knijpen.
Nu ja, boeie:

Eh, de zondag is wel een leuke dag om apart mee te pikken.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 17-02-2004 17:49 by Babylon Profiel van Babylon

quote:
Op 17 februari 2004 15:34 schreef H-K het volgende:
Mijn punt is meer dat neimand zit te wachten op reply's als 'het is kut, ik ga niet'
Als je niet wil ga je niet, maar val ons er niet mee lastig
Geld groeit ook niet op ruggen, dat is iets waar je moeite voor moet doen, net als festivallen.

Ow zo Sja, dat zijn inderdaad wel overbodige reacties dat geef ik toe.

Maar als iemand het hele jaar hard werkt en dan toch een festival door de combinatie "slechte line up" (in hun ogen) en "prijsverhoging" niet het geld waard vindt, snap ik dat in ieder geval wel. Er zijn volgens mij zat mensen die het al lastig zat hebben om rond te komen.

Naja, zelf heb ik gelukkig het geld wel. Dus tot op graspop

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 17-02-2004 17:50]

zo kan ie wel weer

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 17-02-2004 17:54 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 16 februari 2004 20:27 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
of stratovarius moet komen en alleen hun intro spelen

Nouja, Priest, Saxon, Motorhead, meneer Cooper, Exodus, Testament, Death Angel en Queensryche zijn meer reden dan genoeg om te gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 17-02-2004 17:54]

Markus Mayer
Boeiend onderschrift volgt a.s.a.f.p.
Usericon van Markus Mayer
Posted 17-02-2004 18:07 by Markus Mayer Profiel van Markus Mayer

Hey allemaal,

Ook bij mij de grote vraag wacken of toch (weer) graspop? Denk toch het laatste wel wederom (redelijk) goede line-up met leuke festival bands (priest etc., maar ook Malevolent Creation hell yeah!!!)

Nu alleen maar hopen op of ander bier op het terrein (maes? ) of meer zelf mee naar binnen smokkelen

Maar goed tot in dessel!!!!!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2004 18:11 by Snagger Profiel van Snagger

Maes? Gelukkig waren er ook halve liters Fosters (waar je wel lang voor in de rij moest staan overigens) heerlijk koud getapt voorgaande jaren.. hopelijk staan er nu wat meer stands met dat spul.

En hopelijk komen er nog een paar kleinere bands.. (die ook nog eens de moeite waard zijn)

Ik, Wil Schuurman

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 18:11 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Hoe zit het op graspop eigenlijk met eten en drinken het campingterein opkrijgen en met de prijs van een biertje.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2004 18:14 by Snagger Profiel van Snagger

Da's allemaal geen probleem mits je geen glas meeneemt (en de fles JD dus in de slaapzak verstopt ofzo).

De drankprijzen zijn redelijk, ik geloof 1,50 voor een bonnetje waar je een pilsje voor hebt. 2 bonnetjes is een half liter fosters. Eten is er genoeg op het terein, vooral de friet met kervelsaus is lekker

Ik, Wil Schuurman

Markus Mayer
Boeiend onderschrift volgt a.s.a.f.p.
Usericon van Markus Mayer
Posted 17-02-2004 18:17 by Markus Mayer Profiel van Markus Mayer

Ja wat betreft de prijzen heb je gelijk, die vielen (voor het bier) wel mee, maar de wachtrij voor de fosters was (op allebei de dagen) veeeeeeeeeeel te lang.

Maar goed dit jaar maar Jupiler?????
Ik zal hier maar niet teveel op ingaan want dr is vast al een topic over bier (wat ik nog niet heb gevonden aangezien dit mn 3e reply pas is)

Ik ga weer verder. tot kyk!!!!!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-02-2004 18:18 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 februari 2004 18:14 schreef Snagger het volgende:
Da's allemaal geen probleem mits je geen glas meeneemt (en de fles JD dus in de slaapzak verstopt ofzo).

De drankprijzen zijn redelijk, ik geloof 1,50 voor een bonnetje waar je een pilsje voor hebt. 2 bonnetjes is een half liter fosters. Eten is er genoeg op het terein, vooral de friet met kervelsaus is lekker

Nee,
PIZZZZAaaaaa!!! *kuch* Excuseer

wel letten dat ze je een groot stuk geven voor je geld, ik heb al wel eens geweigerd eetbons te geven als ze met een armtierig restje kwamen aanzetten.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 18:20 by Borgia Profiel van Borgia

Nu nog machine head en Cathedral op Graspop en ik weet dat ik zeker ga

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-02-2004 20:00 by MetalJan Profiel van MetalJan

Geweldige line-up . Net m'n kaartje gekocht

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-02-2004 20:05 by anonymous Profiel van anonymous

Ik weet het nog niet helemaal zeker. Vind het wel erg duur. En nou het t/m zondag is zal ik op maandag vrij moeten nemen van mijn werk. En ik heb al zo weinig vrije dagen

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 17-02-2004 20:11 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 17 februari 2004 15:34 schreef H-K het volgende:
Mijn punt is meer dat neimand zit te wachten op reply's als 'het is kut, ik ga niet'
Als je niet wil ga je niet, maar val ons er niet mee lastig
Geld groeit ook niet op ruggen, dat is iets waar je moeite voor moet doen, net als festivallen.

als iemand de line-up niet zo geweldig vindt en bijgevolg meldt dat hij er het geld niet voor over heeft (prijsstijging IS opmerkelijk) dan is dat behoorlijk on-topic volgens mij. Of mogen tegenwoordig enkel nog positieve reacties ?

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-02-2004 15:57 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

hmmz.. snotlip speelt op zaterdag .. ... meer pauzetijd dus.

http://www.roadrunnerrecords.com/artists/Slipknot/tour.asp

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-02-2004 17:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Kut. Laat ze lekker thuisblijven ofzo.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-02-2004 11:44 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Slipknot op graspop!? Wordt het toch nog interessant!

dit: Doet de site bij andere mensen het wel? Bij mij doet hij het al een aantal dagen niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-02-2004 11:44]

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 20-02-2004 18:26 by Babylon Profiel van Babylon

Als ik een band liever heel m'n leven niet wou aanhoren dan was het Slipnot wel.. Ooit 1 nummer van gehoord en sindsdien zo veel mogelijk gemeden. Wat een bagger..

Nouja whatever, dan heb je tenminste tijd om wat pils te halen

zo kan ie wel weer

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-02-2004 19:56 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Het wordt volgens mij dringen in de biertent als slipkots speelt.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-02-2004 19:58 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 20 februari 2004 19:56 schreef arrebar het volgende:
Het wordt volgens mij dringen in de biertent als slipkots speelt.

ach..en als je blikjes over hebt, kan je ze altijd nog naar die knakkers teruggooien

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-02-2004 20:14 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Stoer hoor.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 20:15 by Chelman Profiel van Chelman

Slipknot heeft anders een bruut heerschende live show.

EN ik kom nu achter dat ik mijn CD van Slipknot - s/t kwijt ben

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-02-2004 20:17 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 20 februari 2004 20:14 schreef Kramy het volgende:
Stoer hoor.

Was bij wijze van spreken bedoelt natuurlijk

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 20:17 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 20 februari 2004 20:15 schreef Chelman het volgende:

BM-maffia op bezoek gehad?

Maar eh, het is niet mijn ding. Een show is niet alles. Ze hebben enkele nummers die ik wel kan aanhoren, dat wel, maar daar blijft het dan ook bij.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 20:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 februari 2004 20:17 schreef Gunman het volgende:
BM-maffia op bezoek gehad?

Ik denk het...mijn Lugubrum vond ik namelijk opeens.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 20:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 februari 2004 20:15 schreef Chelman het volgende:
Slipknot heeft anders een bruut heerschende live show.

Je mag mijn Slipknot shirt hebben...

Een tip van mij: Nooit grabbelen bij de Large (als dat nog kan, niet meer geloof ik...). Wat kreeg ik de voorlaatste keer? Je raadt het al, een Slipknot T-shirt... Daar kan ik me toch niet mee vertonen?! Okay, ik heb er een cd van, maar dat hoeft toch niet iedereen te weten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com