|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Finntroll is altijd gaaf. Alleen de geluidsman moesten ze afschieten. Sta je je als band zo uit te sloven; krijg je zon geluidsman. En afgelopen december in 013 was het geluid ook al bagger. |
|
Heej, Backfire komt! Jenguhhh!!! |
|
quote: Hehe klopt! changed to 'ouwe' |
|
quote: Klopt, het gaat gewoon weer heerschen. Dit jaar sta ik gewoon fulltime bij front ijlen trouwens, de tentenarmageddon van dichtbij bekijken. Welke zm'ers staan er dit jaar naast ons? Life doesn't get much better than this! |
|
Bekfaaaaahjuhhr |
|
Heersch saxon en death angel er ook op. Priest Motörhead Saxon Death angel Exodus Testament Anthrax En er komt nog veel meer goeds bij. En malevolent creation en dying fetus kan ik ook nog meepakken. Hopelijk komt destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
pfff waarom noemen ze het niet gewoon grasthrash! ik ben er niet bij dit jaar.. niet dat iemand me mist ofzo |
|
wow! 4 thrash bands JEZUS 4 van de nou laten we zeggen 30 !? als het niet meer is blijven er nog minimaal 20 jankbands over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
klopt, graspop is in eerste instantie een metal festivals ("Metal Meeting") en geen kuthic festival. Ik, Wil Schuurman |
|
mmmmmhhhh t wordt steeds moeilijker om te kiezen tyssen graspop en bang your head.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Thrash heerscht gewoon!!! Dan maken we er toch gewoon Graspop Thrash-Metal Meeting van, ik kan er niet mee zitten Ook veel hardcore dit jaar trouwens [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-02-2004 13:03] |
|
quote:Lekker programma |
|
quote:Ik zou zeggen; zeg het ze! (Maar er komen vast wel meer bands bij... quote:Nou eigenlijk... FREEZE |
|
quote: Ze kunnen je niet ieder jaar een plezier doen met bands als him en within temptation. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als graspop zo doorgaat wordt het juist steeds makkelijker. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wij waarschijnlijk (zijn met een man of 5/6) |
|
Ik ben er ook weer bij! Voor de zesde keer alweer. |
|
quote: Goed bezig HAK! changed to 'ouwe' |
|
Ik begin er echt wel zin in te krijgen ( gooit haar haar los en laat wat thrash door de boxen knallen) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Therion speelt dit jaar op Graspop (en op M'era Luna trouwens). Het werd tijd! edit: het is nu ook op de site bevestigd. [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 08-02-2004 16:31] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Graspop krijgt wel een heel goed programma zo |
|
quote: ouwuuuH! gaan we hansch weer teisteren? Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: graspop natuurlijk zzz |
|
Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |