|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken alleen Ares, Nachtvorst en langsuyarr (die bijna nooit aanwezig is..), Skullfuck heb ik bij toeval op Wacken 2001 ontmoet (kwam ik later pas achter) ennuh, iedereen die zaterdag naar After forever gaat in apeldoorn moet ik nog ff leren kennen geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-11-2001 15:23] Je moeder. |
|
ehm persoonlijk ken ik alleen jester666, maar die zit hier geloof ik bijna nooit, en voor de rest ken ik de rest alleeen via icq, msn. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben een echte nerd |
|
quote: ow..... waar moet je dan allemaal aan voldoen om in die categorie te vallen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
heb wel met karnivoor gesproken op wacken dus.....graycloak wel via icq maar nooit gezien(hij mij wel). En ik ga veel mensen spreken tijdens de Xmass in 013 denk ik.... Suck my piss |
|
Ik ken inmiddels ook wel wat mensen IRL bla...bla...bla... |
|
quote: misschien een idee om een meeting te houden in tilburg? Je moeder. |
|
-off topic-heb topic er over geopend-off topic- Suck my piss |
|
mooi http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1280&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-11-2001 16:19] Je moeder. |
|
Rajackar is mijn vriendin, en Valorian mijn kleine zusje... |
|
Ik ken Edder en Sjaan 'in het echt'.... [Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 03-11-2001 21:27] "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Ik ken Shera ! en verder: -fire -damien -blubber -mighty -lord morgoth -hagrath -bintmeister -vampire girl -hirogen -rajackar |
|
ik ken Ro=zizboos.. een beetje |
|
Ik ken Jenje. (Duh... ) Fire en Damien wonen bij hem in hetzelfde huis, en daar hebben we net een pan nasi mee achterover gewerkt. Verder Mighty (gaan we vanavond mee naar Orphanage), Hagrath was bij Anathema in Metropool. Vampire_girl en Hirogen ontmoet in Atak... Tijdje terug heb ik in de Baroeg AltMazter ontmoet, en tevens aldaar heb ik heer Greycloak verteld hoe laat het was zonder me van zijn identeit bewust te zijn... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ken dus Black Lily, Edder en Shisha Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Oh ja, ik ken ook nog Naus, die hier ooit eens 1 post geplaatst heeft. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: mmm, waar tijd allemaal wel niet voor kan zijn Trouwens de nasi was lekker Jenje |
|
Ik ken Roos (ro=zizboos)(messengerbuddy ) ,Elmar(messengerbuddy ),White Tree. [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 02-11-2001 18:51] |
|
Hmmm ja, wie ken ik? Wie wil mij kennen? XpositiveX ken ik persoonlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
van de mesnen heir ken ik alleen Kakker Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik heb trouwens heel veel mensen leren kennen via het within temptation message board .Eigenlijk bezoek ik alleen ZM en de WT site .Vroeger bezocht ik ook een www.musicfrom.nl ,een site speciaal voor muzikanten, maar nu niet meer . |
|
Bintmeister, Satanos, Lord Morgoth ken ik ergens van en dan nog wat incidentele bezoekers van het forum Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik geloof zelfs helemaal nobody... x-Mass indeed! |
|
Ik ken de volgende personen Blubber, Damien, Demorpheus,Jenje, Shera, Rajacker van ATAK en ZM natuurlijk. Vampire_girl is de liefde van mijn leven. En mijn bud Linknl Heads I win, tails you lose |
|
Ik ken er maar 2 hier maar dat zijn wel hele goede maatjes. Hirogen en Vampire_girl |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |