IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Baby-namen Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:21 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Veel van jullie zullen al kinderen hebben, of ze later willen. Als zo'n hummeltje geboren wordt moet je het een naam geven, hoe heet jouw kind? Of wat vind jij een mooie naam voor een kind/hoe zou jij je kind noemen? Ik zelf kwam laatst de naam Storm tegen, die vind ik persoonlijk erg mooi. Vooral meisjes namen zijn denk ik moeilijk, veel van die namen zijn afgezaagd. Scandinavische namen zijn ook erg mooi.
Ok, om het optic niet meteen dicht gegooid te laten worden omdat zwetende vieze mannen gaan zeiken:
Post hier je trueste baby-naam


Kankerlul


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-11-2004 14:23 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

net wat je zegt, het bedenken van een naam voor je kind(eren) lijkt me ook alles behalve simpel


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stop maar met bedenken

: Jan


Klaar


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:24 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:23 schreef Metallica-Freak het volgende:
net wat je zegt, het bedenken van een naam voor je kind(eren) lijkt me ook alles behalve simpel


ja inderdaad heel erg moeilijk, sommige mensen die weten het meteen, ik vraag me af hoe je dat zo snel kunt beslissen, dat kindje draagt dat de rest van zijn leven. En hoe vaak komt het niet voor dat een persoon later zijn naam wil veranderen omdat hij hem niet mooi vind (ok dat vind ik achterlijk en ondankbaar, maar het is maar een voorbeeld)


Kankerlul


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 14:25 by Orion Profiel van Orion

Slayer


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:26 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:25 schreef Orion het volgende:
Slayer


jaaa zie je het al voor je
hahaha best wel een grappige trouwens, want het kan nog echt ook


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2004 14:26 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Cernunnos
Morrigan
Irene


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-11-2004 14:26 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 november 2004 14:25 schreef Orion het volgende:
Slayer
Pff, da's typisch zo'n white thrash naam


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 november 2004 14:26 schreef beli mawr het volgende:
Cernunnos
Morrigan


Jij wilt je kind van dag 1 al gepest laten worden?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:27 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:26 schreef beli mawr het volgende:
Cernunnos
Morrigan
Irene



En dan heb je vaak ook nog het dillema dat mensen de namen vaak niet uitspreken, een moeilijk uit te spreken maar mooie naam is dan ook moeilijk.


Kankerlul


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-11-2004 14:28 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 11 november 2004 14:24 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja inderdaad heel erg moeilijk, sommige mensen die weten het meteen, ik vraag me af hoe je dat zo snel kunt beslissen, dat kindje draagt dat de rest van zijn leven. En hoe vaak komt het niet voor dat een persoon later zijn naam wil veranderen omdat hij hem niet mooi vind (ok dat vind ik achterlijk en ondankbaar, maar het is maar een voorbeeld)


dat is inderdaad ziekelijk en tegenover je ouders zwaar ondankbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 11-11-2004 14:30]


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

In huize Jenje gaat er waarschijnlijk ooit 1 kind komen die als ze van het vrouwelijk geslacht is Nika gaat heten

Kort, niet afkortbaar, het schreeuwt makkelijk en niet zo'n onherleidbare naam die niet uit te spreken valt ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-11-2004 14:29]


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:30 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:28 schreef Metallica-Freak het volgende:
dat is inderdaad ziekelijk en tegenover je ouders zwaar ondankbaar

Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen. Jouw ouders hebben jou een naam gegeven, en dat zou iets moeten zijn waar je trots op bent. Het is iets van jou, en iets heel persoonlijks. Ik prefereer trouwens namen met een betekenis, zoiets als Faith bijvoorbeeld. Nu vind ik dat geen mooie naam, maar er zijn meer van dat soort namen. Iets anders dan het nietszeggende Truus in ieder geval, want dat vind ik dus geen mooie namen. Ik vraag me af wat je als ouder denkt: ahhh kijk nou, lief kopppieee, dat ziet er echt uit als een Truus. Dat is toch ook geen naam voor een baby?


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:30 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:29 schreef Jenje het volgende:
In huize Jenje gaat er waarschijnlijk ooit 1 kind komen die als ze van het vrouwelijk geslacht is Nika gaat heten

Kort, niet afkortbaar, het schreeuwt makkelijk en niet zo'n onherleidbare naam die niet uit te spreken valt ..

Nika is wel een hele aparte naam!!! Mooi!


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Truus vindt men nu een kutnaam, maar vroeger niet, is volledig tijds/generatie afhankelijk


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2004 14:31 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 november 2004 14:27 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
En dan heb je vaak ook nog het dillema dat mensen de namen vaak niet uitspreken, een moeilijk uit te spreken maar mooie naam is dan ook moeilijk.

Heb ik ook met mijn famillienaam, hoeveel keer dat anderen die verkeerd noteren of uitsprekenn het is dus Masselin maar de famillienaam Maschelein is veel meer gebruikt, dus moet ik steeds zeggen dat het M-a-s-s-e-l-i-n is en op zijn Frans uitgesproken, dus niet Masselin maar Masselain uitgesproken.

Verder heb ik eens gehoord van mijn tante (is vroedvrouw in Veurne) dat er een koppel was die hun baby Mjolnir heeft genoemd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-11-2004 14:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 november 2004 14:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen. Jouw ouders hebben jou een naam gegeven, en dat zou iets moeten zijn waar je trots op bent. Het is iets van jou, en iets heel persoonlijks. Ik prefereer trouwens namen met een betekenis, zoiets als Faith bijvoorbeeld. Nu vind ik dat geen mooie naam, maar er zijn meer van dat soort namen. Iets anders dan het nietszeggende Truus in ieder geval, want dat vind ik dus geen mooie namen. Ik vraag me af wat je als ouder denkt: ahhh kijk nou, lief kopppieee, dat ziet er echt uit als een Truus. Dat is toch ook geen naam voor een baby?


Beetje dubbelzinnig dit allemaal.



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-11-2004 14:31 by Chantalie Profiel van Chantalie

Meisje: Isabel, Eva, Janna, Hannah
Jongen: David, Sander, Ivar, Joris

hmm, dat soort namen vind ik mooi, maar ja, welke ik ervan aan m'n kind zou geven? Geen idee!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 11-11-2004 14:33 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

Amarië


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-11-2004 14:33 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 november 2004 14:31 schreef Chantalie het volgende:
Meisje: Isabel, Eva, Janna, Hannah
Jongen: David, Sander, Ivar, Joris

hmm, dat soort namen vind ik mooi, maar ja, welke ik ervan aan m'n kind zou geven? Geen idee!


Kijk iemand met smaak!



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2004 14:34 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik denk dat menig koppel hun baby nu namen geeft als "Arwen" en "Eowyn"


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stomme naam ... ik zie dna al weer zo'n meisje in tranen lopen omdat de kinderen uit haar klas haar pesten met haar naam ..

Iets wat ik absoluut wil voorkomen ...
Kinderen zijn namelijk gruwelijk hard tegenover elkaar


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:34 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 14:31 schreef Azagthoth het volgende:
Beetje dubbelzinnig dit allemaal.

Waarom dubbelzinnig?


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 14:36 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Dit vind ik wel een mooie naam voor een meisje: Finnea


Kankerlul


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 14:36 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 11 november 2004 14:26 schreef helmet het volgende:
Pff, da's typisch zo'n white thrash naam


wat voor typische LARP/elfen naam geeft u uw kroost dan?

Aragorn ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-11-2004 14:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik geloof niet dat ik zin heb om dat te gaan uitleggen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen