![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-03-2005 16:26] ![]() |
|
Die worden langzaam maar zeker afgeschaft. Let op mijn woorden. ![]() |
|
quote: Verzin er dan iets nieuws bij zoals bijvoorbeeld: 'Eten/koken - The sequel'. Zo is het ook maar saai. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Van mij mogen de mods er "The Revenge" achter zetten. Maar van mij mogen ze ook wel zuurkool eten. De vraag is alleen of ze daar zin in hebben. ![]() |
|
Vriend niet thuis, schoonvader voor me aan het koken geweest ![]() ![]() ![]() Mooi man ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mijn kip houdt wel erg van sudderen geloof ik, zo te horen wel. ![]() |
|
Hey Bram, in dat vorige topic had jij het geloof ik over een tortilla topic. Een mooie gelegenheid om het over tortilla's te hebben ![]() Tortilla's, die plakken deeg waar je lekkere etenswaren indoet. Wat kan er in? Ik heb hier alvast de basic ingredienten: - gebraden gehakt, goed gekruid met uitjes, knoflook, jalapeño pepers. rode pepers, specerijen etc. - kidney bonen, mais, paprika, tomaat e.d. - knapperige (ijsberg)sla - guacamole - nacho's - crème fraîche - geraspte oude kaas (heeeellll belangrijk) Die dingen zijn iig IMO onontbeerlijk. Serveren met een Corona met een schijfje limoen erin. Wie weet er nog meer lekkers voor in de tortilla? ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik zou niet weten, wat er nog meer in zóu moeten! Heersch voedsel. ![]() |
|
@M ik vind stukje sla dr altijd wel lekker bij en gebakken tomaat ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Lees nog eens goed. ![]() |
|
quote:dahh! piri piri! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: i.p.v. gehakt, kun je ook gebakken reepjes kip of biefstuk nemen (vooraf gemarineerd met fajita-kruiden). ![]() ![]() |
|
quote: Nachos? in de tortilla? M. wat is dit voor een plebeische gewoonte? And my marlboro light ![]() |
|
Jezus, dat klinkt best oke. Volgens mij moet ik dat binnenkort maar eens gaan maken! ![]() ![]() |
|
quote: Ah, mijn nederige excuses. Ik bedoelde natuurlijk zelfgeknede, in de steenoven geharde dunne plakjes maisdeeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ahahahaha heersch! Ik heb trouwens in mijn nieuwe pand nog geen gasfornuis en eet al 2 weken koud... niet echt prettig, maar dieet is en blijft dieet. And my marlboro light ![]() |
|
Vanavond Pastitio ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
vnaaf lasagne en zongedroogde tomaten met mozzarella ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Vanavond.. dezelfde meuk als gisteren, die wonder boven wonder nog lekker smaakte ook.. ik noem deze creatie.. Explosione Culinaire! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Gisteren peultjes, broccoli en gebakken aardappels. Vanavond sperziebonen, aardappelpuree en gehakt. Weinig spannend dus eigenlijk... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 22-03-2005 16:50] ![]() |
|
Lasagna bijna klaar! jum ![]() |
|
GVD morgen koop ik dat ook! ![]() |
|
Vanavond kippebout (houdbaar tot de 20ste maar het moet nog kunnen), gezoute bonen en rijst. Morgenavond Greycloak's champignonsoep met stokbrood en een salade. ![]() |
|
quote: was lekker joh! ![]() ![]() |
|
Ik had laatst magnetron lasagna gekocht, dat doe ik ook nooit meer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-03-2005 17:23] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |