|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-03-2005 16:26] |
|
Die worden langzaam maar zeker afgeschaft. Let op mijn woorden. |
|
quote: Verzin er dan iets nieuws bij zoals bijvoorbeeld: 'Eten/koken - The sequel'. Zo is het ook maar saai. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Van mij mogen de mods er "The Revenge" achter zetten. Maar van mij mogen ze ook wel zuurkool eten. De vraag is alleen of ze daar zin in hebben. |
|
Vriend niet thuis, schoonvader voor me aan het koken geweest Mooi man ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mijn kip houdt wel erg van sudderen geloof ik, zo te horen wel. |
|
Hey Bram, in dat vorige topic had jij het geloof ik over een tortilla topic. Een mooie gelegenheid om het over tortilla's te hebben . Tortilla's, die plakken deeg waar je lekkere etenswaren indoet. Wat kan er in? Ik heb hier alvast de basic ingredienten: - gebraden gehakt, goed gekruid met uitjes, knoflook, jalapeño pepers. rode pepers, specerijen etc. - kidney bonen, mais, paprika, tomaat e.d. - knapperige (ijsberg)sla - guacamole - nacho's - crème fraîche - geraspte oude kaas (heeeellll belangrijk) Die dingen zijn iig IMO onontbeerlijk. Serveren met een Corona met een schijfje limoen erin. Wie weet er nog meer lekkers voor in de tortilla? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zou niet weten, wat er nog meer in zóu moeten! Heersch voedsel. |
|
@M ik vind stukje sla dr altijd wel lekker bij en gebakken tomaat http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Lees nog eens goed. |
|
quote:dahh! piri piri! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: i.p.v. gehakt, kun je ook gebakken reepjes kip of biefstuk nemen (vooraf gemarineerd met fajita-kruiden). |
|
quote: Nachos? in de tortilla? M. wat is dit voor een plebeische gewoonte? And my marlboro light |
|
Jezus, dat klinkt best oke. Volgens mij moet ik dat binnenkort maar eens gaan maken! |
|
quote: Ah, mijn nederige excuses. Ik bedoelde natuurlijk zelfgeknede, in de steenoven geharde dunne plakjes maisdeeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ahahahaha heersch! Ik heb trouwens in mijn nieuwe pand nog geen gasfornuis en eet al 2 weken koud... niet echt prettig, maar dieet is en blijft dieet. And my marlboro light |
|
Vanavond Pastitio http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
vnaaf lasagne en zongedroogde tomaten met mozzarella wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vanavond.. dezelfde meuk als gisteren, die wonder boven wonder nog lekker smaakte ook.. ik noem deze creatie.. Explosione Culinaire! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gisteren peultjes, broccoli en gebakken aardappels. Vanavond sperziebonen, aardappelpuree en gehakt. Weinig spannend dus eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 22-03-2005 16:50] |
|
Lasagna bijna klaar! jum |
|
GVD morgen koop ik dat ook! |
|
Vanavond kippebout (houdbaar tot de 20ste maar het moet nog kunnen), gezoute bonen en rijst. Morgenavond Greycloak's champignonsoep met stokbrood en een salade. |
|
quote: was lekker joh! |
|
Ik had laatst magnetron lasagna gekocht, dat doe ik ook nooit meer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-03-2005 17:23] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |