|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
How dying saved my life - Skullfuck Vond ik een prachtige en wilde ik ff gepost hebben. |
|
quote: Hey vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid... Kan je je een situatie voorstellen waarin je het wel de moeite waard vind om te leven? Hoe zou zo'n leven eruit zien voor jou? Zenial |
|
quote: +1 Ik wou eigenlijk net zo'n vraag stellen. |
|
quote:Korps Commandotroepen. |
|
quote: wat je niet ziet bestaat niet volgens slechtheid Maarre waarom ga je dan niet bij de kommando's? |
|
quote:Omdat ik psychisch een wrak ben? Omdat ik tijdens de eerste oefening met live ammo mezelf voor m'n kop knal? |
|
ja und? pyschische problemen bestaan niet want je kunt ze niet zien.....toch? |
|
GOED BEZIG ghoulliette!! be·grij·pen (ov.ww.) 1 met het verstand kunnen volgen => doorhebben, snappen, vatten, verstaan 2 een bepaalde uitleg aan iets geven => opvatten be·grij·pen in, on·der (ww.) 1 rekenen tot, deel laten uitmaken van => bevatten (PROBEER JEZELF TE BEGRIJPEN, VOORDAT JE EEN ANDER ETC ETC... -=XXX=-) Suck my piss |
|
(op de kast jagen heet dat) is iedereen achterlijk ofzo vanmorgen |
|
quote:O jawel. Heb geen foto's van m'n armen jammergenoegd. Ergo; Bij de keuring val ik linea recta door de boot. |
|
Te koop lopen met gedachten van zelfmoord of zelfmutilatie vind in ook wel weer overdreven voor op een forum. Als je het echt wilde had je het allang gedaan dus stop aub met medelijden zoeken hier ofzo..of sterf pijnlijk en langzaam.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ja maar dat toont alleen je armen, niet de oorzaak. Maarre het begint een beetje naar te worden deze discussie, en dat was ook helemaal de bedoeling. Ik wilde alleen maar ff geven dat door de argumenten van "het bestaat niet wnat je ziet het niet" veel mensen ten onrechte niet begrepen worden (MS-ers bijvoorbeeld). Ik vind het te kort door de bocht en een gevaarlijke gedachte omdat het onbegrip en dus haat genereerd. |
|
quote: heeft hij al gedaan muts. en zo werkt dat niet. |
|
quote: wat doodgaan nee hoor anders postte hij hier ook niet... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Te vroeg nog. Snap geen bal van je post, sorry. @Smoochy: Misschien gewoon nokken uit het topik? |
|
quote: Als jij je nou eens niet zo profileert als een achterlijke christen. |
|
quote:Van mij? Nou eigenlijk was het ook kort door de bocht, maar het heeft met de objectiviteit te maken van wat waar is. Wat "waar(heid)" is wordt soms bepaald door een groep en kan te koste gaan van mensen die niet binnen die groep vallen. hmmm dit maakt het alleen nog maar vager denk ik. |
|
Eigenlijk wel ja. |
|
quote: Nee, dat valt wel tegen ipv mee. Ik ben IRL nog veel achterlijker en misschien zit ik wel eens naast je in de bus.. Modder gooien komt niet alleen dom over, het is ook nog eens... JUIST!! IDD!! BESTWEL JA Suck my piss |
|
En dit is trouwens niet mijn topik. Anderen: post ook eens wat. Ik wil ook eens iets intressant te lezen hebben. Toch wel iemand levensmoe? |
|
nou eigenlijk zie ik het positiever in dan ooit! (hoe kan ik deze post nu nog ontopic maken ). Dat lost at 22 gevoel is er nog niet, en hoewel ik van mei tot augustus elke ochtend wakker wordt met een gevoel van waar doe ik het eigenlijk voor (nee dan wordt je niet uitgerust wakker) gaat het de laatste weken eigenlijk weer goed. Klinkt heel gek maar ik leef op als een relatie uitgaat. Misschien een vorm van selfdestructie ofzo, ik weet het niet, maar de vrijheid, de druk die dan wegvalt levert een nieuwe impuls op. Zit nog wel met wat zorgen (tijdsdruk, niet goed genoeg mijn doelstellingen halen enzo) maar heb de laatste paar dagen toch maar mooi wat dringen gedaan die ik al heel lang moest doen. En dat geeft een fijn gevoel. Over 2 weken naar Zweden en daarna een nieuwe start, daar kijk ik echt naar uit, en ik leef er misschien wel iets te veel naar toe, maar dat moet maar even. Heb ook alle extra dingen die ik normaal altijd deed dit jaar gecancelled, moet gewoon bijkomen, jarenlang teveel doen heeft z'n tol ge-eist en het is gewoon zonde om mezelf zo te verliezen en niet de dingen te kunnen doen die ik leuk vind, dan maar wat minder, maar wel meer genieten. En daarnaast is het best leuk om een 22 jarige meid te zijn in de metalwereld. aandacht gallore haha, avonturen genoeg. |
|
Soms wel, maar zelden zo levensmoe geweest. Op een recente periode in m'n leven na kan ik eerlijk zeggen dat het nooit zover gekomen is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Iets langharigs? |
|
Langharigs en Zweeds. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |