|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit vind ik trouwens ook een mooie foto van die fotograaf. en deze |
|
Ook mannelijke modellen? [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-11-2005 17:25] Zenial |
|
quote: Wel mooie fotoos! Vooral als ze op de contouren gefocussed zijn! Maar ik heb die man als leraar gehad (en nu aankomend semester weer)... Dan ga ik echt niet in m'n naked ass voor um staan poseren.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Haha kan ik me voorstellen @ Zenial, nee geen mannen |
|
quote: edit: wel mooie foto's.. (en dan bedoel ik niet alleen de kontjes) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 02-11-2005 21:49] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Groot gelijk, als ik een man zou zijn zou ik ook alleen maar foto's maken van naakte meisjes. |
|
Zojuist op 20 bij 30 ingelijst voor schoonmoeder-lief: Schotland, afgelopen augustus. Jammer van de paarse flare, maar m'n schoonmoeder wilde hem per se aan de muur hangen. Nou vooruit, dan moet dat maar. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik vind dat wel leuk. Mn tante heeft bijv. ook een foto van mij op poster formaat hangen. Toch wel grappig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik vind het ook leuk. En hij ziet er echt nog drie keer zo mooi uit in een simpele, smalle zwarte lijst met een witte passe-partout. Waar ik, zo ben ik dan ook wel weer, mijn handtekening op het gezet natuurlijk. Voor een extra 'echt' effect. Daarnaast heb ik voor een vriendin deze ingelijst: Die wilde ze graag op haar wc. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Niet kan je altijd studiepunten opleveren... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hahaha, had die druppel dan geel gemaakt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Komt 'ie nou mee... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Mooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ah, mijn typografiedocent geeft dat blad helemaal vorm "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Mooi blad, zowel qua fotografie als vormgeving. |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wel grappig, jammer dat er niks scherp is Zenial |
|
Wat abstract. |
|
quote: Hahahahahahaha je mag wel zeggen dat je het een kutfoto vindt hoor Zenial |
|
Tsssskkk... abstract hoeft niet altijd kut te zijn. :p oh.. geile my space, btw. |
|
quote: Het heeft wel wat, gaaf. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Come on baby, light my fire! Gisteren de hele ochtend bezig geweest met het fotograferen van een brandend barbecue-aanmaakblokje. Ik vind de vormen heel mooi, maar het is moeilijk om zo'n foto echt scherp te krijgen. Autofocus werkt niet, omdat het te snel beweegt, en handmatig focussen is om dezelfde reden vreselijk moeilijk. Iemand nog tips? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
niet te veel inzoomen, dan heb je een grotere scherpte diepte. Of verder af gaan staan dan focus je ook beter en komt het niet op een paar centimeter. Statief wil ook helpen Hersenloze Mayonaise eten |
|
En multi-shot wil ook wel eens helpen. ik kan mijn camera (Nikon D70) instellen dat als ik de ontspanknop indruk de foto pas wordt genomen als het onderwerp in het focus kader scherp is. Misschien dat je dat op jouw camera ook kan... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 09-11-2005 15:29] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |