|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: WAT?!?! |
|
new pic |
|
Wederom mooi. Hoever ben je met je Graham studie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: die pleisters vonden ze te shockerend, het leek meer op een wereldramp? Terwijl ze aan het begin van de opdracht hebben gezegt dat het niet shockerend genoeg kon zijn. |
|
Dan maak je ook hartjes van die pleisters! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Sehr nice, jammer dat ie zo donker is Zenial |
|
quote: Wow, een erg mooi plaatje man! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
owkee heb nu de oude fujica ST605n van m'n opa gekregen. Een heel oud foto toestel en moet dus effe uitgaan vogelen wat je er allemaal mee kan. deze lenzen zitten erbij: Flektogon 2.8/35 Carl Zeiss Jena Fujinon 1:2.2 f=55mm Pentacon auto 1.8/50 Oreston 1.8/50 Meyer-Optik Sesnon Auto Telephoto 1:2.8 f=135mm Nou zie ik dat die Oreston en Pentacon het zelfde zijn, maar ik zie ook niet echt verschil (als ik ze op het toestel draai) met de eerste 2. Alleen de laatste is duidelijk een telelens. Er zou ook een groothoek bij moeten zitten. Welke is dat dan? alvast dank, de fototoestel n00b |
|
quote: Die Flektogon lijkt de groothoek te zijn (35 mm), al is een lens volgens mij pas echt groothoek bij 28 mm of minder.. Het verschil tussen 50 en 55 mm zal je niet snel zien, maar die 35 zou wel herkenbaar meer groothoek moeten zijn. Waar slaat 'auto' bij die lenzen trouwens op? Ik neem aan dat ze allen nog van voor het auto-focus tijdperk (eind jaren 80) zijn? |
|
ja dat toestel is idd van voor die tijd. Ik heb daadwerkelijk geen idee wat het inhoud.... ik hoorde idd al dat de groothoek 28 moet zijn, maar die carl zeiss komt er een beetje in de buurt. Morgen effe een rolletje komen en aan het foto's maken slaan maar... |
|
|
|
heb weer eens in een bouwput gefotografeert, dat heeft toch mijn fascinatie. hier een enkele foto |
|
heb je daar regenlaarzen aan ? |
|
Heee daar heb je Ma Flodder HEH.... |
|
lache combinatie Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ik ben t niet zelf, tis een oudklasgenoot haha regenlaarzen, ja idd. vond t wel leuk, zo'n heel schattig en lief jurkje, en dan die regenlaarzen was trouwens wel hard nodig, was daar heel veel water, en er lag heel veel veroest scherp ijzer, dus blote voeten was geen optie |
|
Ik vind het wel een leuke foto Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik ook, er kan alleen iets veel beters van gemaakt worden. En de onderkant lijkt scherper dan de bovenkant? Het hoofd lijkt namelijk niet helemaal scherp. |
|
is die foto midden op de dag gemaakt, het licht lijkt zo hard, ochtend licht was beter geweest misschien, wel cool die laarzen enzo |
|
quote: Heb m gister gemaakt. toen was t licht gewoon heel fel. uhm niet echt midden op de dag zeg maar rond 3 uur, de zon staat al aardig laag. kijk maar: |
|
quote: Haha, wat een gaaf contrast tussen dat jurkje en die laarzen. Gaaf! |
|
www.erickellermanphotography.com Oktober 2005 Hope you like [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-11-2005 23:28] |
|
quote:En nu lig je in't ziekenhuis? [edit]Ten tijde van het schrijven van bovenstaande opmerking was ik in een dermate toestand dat ik deze 2 foto's als één geheel zag. Nu niet meer. Ik zie nu in dat deze opmerking dus kant noch wal raakte. [/edit] Erg mooie foto [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-11-2005 17:28] |
|
quote: Grappige serie Nice ass.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |