|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 07-12-2005 0:48] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-12-2005 15:46] |
|
Ik ook, denk dat dat komt omdat je daar 'meer' op ziet dan een kaal stukje muur (de bomen e.d.). Disko Disko Partizani |
|
mooi indd... en die bovenste is inderdaad iets mooier. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik vin de bovenste ook het mooist, omdat je hier meerziet van de "ramen" (jaja er hebben ramen ingezeten) maar ik wilde de andere lekker ook posten. overigens gemaakt met m'n digitale 4mp cameraatje en later de belichting bewerkt |
|
nieuw cover art ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ghe who knows?! |
|
Mooi programma over fotografie nu, Uur vd wolf op ned 3. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Afgelopen zaterdag, vanuit mijn woonkamer geschoten... En dan tien minuten later dit: Ik zou best een groter huis willen, maar alleen als ik er qua uitzicht en licht niet op achteruit ga. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Prachtige foto's Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Geen idee waar deze foto vandaan komt/ wie em gemaakt/ bewerkt heeft. Maar vind het echt wauw! |
|
WOW! |
|
Mooi idd. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik had 'm graag origineel gezien. Knap hoor, zulke bewerkingen (ik zou het niet kunnen in ieder geval), maar ik vind de onnatuurlijke kleuren afbreuk doen aan deze verder prachtige foto. Het is mijn stijl niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Prachtige foto. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Waterweerspiegeling op een foto heerscht (vaak). We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Inderdaad, misschien dat deze foto me daarom aan M.C. Escher's Drie Werelden doet denken, hoewel het er eigenlijk helemaal niet op lijkt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ook eens wat geprobeerd waterweerspiegeling (analoge foto) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 18-12-2005 16:22] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
que... het lijkt een heel normale foto, maar waar het water loopt.... damn, wo ist gucci? |
|
Altijd verwarrend als je een foto ondersteboven post. [Dit bericht is gewijzigd door Eragon op 18-12-2005 17:41] |
|
quote: Aha! Dat is het ja! Ik wist wel dat er iets mis mee was.. |
|
quote: Ha! De foto staat wel goed, de camera hield ik ondersteboven! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zelfportret in een rijdende bus. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Analoog On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |