|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie steeds meer aanbiedingen waarbij je al voor 800/900 euro met kitlens en soms zelfs met nog een lens erbij al een 350D hebt. Die kitlens heeft meer moeite met autofocussen dan wat betere lensjes. Hij heeft er inderdaad vooral met weinig licht last van. Ik merk dat dat bij de 50mm 1.8 al veel minder is. Ik moet daarom ook nog eens een keer een fatsoenlijke groothoek kopen (geldboom, waar ben je?!) "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Sparen kreng! |
|
Laatst gekocht: She Said Destroy in Black New York |
|
zo ... als alleen die foto erop staat bracht ik em terug |
|
De 350D is nu voor 1000 euries te krijgen bij de Mediamarkt, incl. 2 (dacht ik) lenzen en een extra batterijgrip. Vond het een mooie aanbieding. |
|
Dat is al eens (zelfde pakket) voor 800 euri geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weet ik Maar je moet er wat voor over hebben he... En zó ver is het ook weer niet bij je uit de buurt ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb weer eens een fotoshoot gedaan, dit is t beste resultaat geworden http://i19.photobucket.com/albums/b154/valkyrian/sad.jpg |
|
Die vind ik wel mooi! |
|
Hey, een nagelbijter! Mooie lichtval, dat wel. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Tering! Was ook het eerste wat me opviel! |
|
dankje dat van die nagels heb ik nog nooit op gelet |
|
Fotograferen is in de eerste plaats kijken. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Sry, was heus niet lullig bedoeld Vond de nagels nogal "opvallend afwezig"...somehow. |
|
quote: Zonder te kijken kun je ook fotograferen... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: voor die prijs hadden ze idd ook een pakket, maar daar zat geen extra grip en maar 1 lens bij. |
|
quote: Hmmm misschien dat maar dlden dan. Alleen zal ik het alleen gebruiken voor exporteren, voor postediting is Photoshop nog altijd 12038129083x beter dan ACDsee cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Jaja, klopt helemaal Maar als ik de foto's geëxporteerd heb en ik hoef ze alleen maar even te verkleinen (bijv. voor plaatsen op internet o.i.d.) is ACDSee toch wel handig. Heb 't dan namelijk al bij de hand Voor het meer geavanceerde editen stelt ACDSee niks voor inderdaad. Maar dat hoeft dan ook niet . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ben vandaag iets leuks tegen het lijf gelopen. Pentax *ist DL, met een goede allroundlens (sigma) voor 729 Plus 50 mm lens voor 80 en een groothoek voor 270, Zijn er mensen met ervaringen met dit merk/de camera want ik overweeg em over een paar dagen aan te schaffen! [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 16-03-2006 22:59] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ziet er goed uit, maar belachelijk duur! Die dingen kosten nieuw 500 dollar. Die lenzen kun je ook goedkoper aankomen. |
|
quote:De lens die er nu bij zit koste bij een andere zaak al rond de 270 euro. Ik heb de camera in meerdere zaken zien liggen, en keer op keer duurder, ook bol.com vraagt er veel meer voor en levert dan slechts de kitlens. Gelukkig kan ik nog aan een groothoek komen via familie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mocht iemand de Focus hebben, ik sta er zelf niet in, maar Eric Kellerman dus wel, tres cool. Voor de exorcisme: |
|
foto gedraaid ofzo? wel cool |
|
Mooi Rebecca. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |