|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vind dat juist mooi, geeft zo'n lekker koud industrieel tintje aan de foto Je moeder. |
|
quote: Er zouden juist meer kranen moeten staan, zo'n wolk van kranen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: dat is zeker rotterdam of denhaag? die super vage lucht viel me ook al op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Even reclame maken voor een kameraad van me.. "Voor al uw kerstkaarten moet u bij Villegas zijn!" Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Kijk eens bij de eigenschappen, Scheveningen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
had ik het toch goed met mijn den haag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En alhier een linkje naar de site voor iets meer info over de plenoptic camera: http://graphics.stanford.edu/papers/lfcamera/ |
|
quote:Je was warm "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: idd. Scheveningen != den haag the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Morgen probeer ik de camera van mijn nieuwe telefoon eens uit (2.0 megapixles) en ga ik wat sneeuwfoto's maken |
|
quote: En hoe groot worden ze dan? |
|
boeh! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
vet |
|
Weet iemand een simpel programma om honderden foto's tegelijk te resizen? Inmiddels heb ik zowel Photoshop als Imageready geprobeerd maar ik krijg die 'actions' niet zover dat alles automagisch verloopt. Ik moet steeds de foto's openen handmatig de 'action' kiezen en de foto's weer sluiten. Ik weet dat Mindless Mayo ergens (in een ander topic?) een progje opnoemde maar wat was dat? |
|
quote: Ik heb dat programma gekregen van Ralph toendertijd maarre dat was Visualizer Photo Resize en dat werkt per map verkleinen. |
|
Thanks! |
|
tering, krijg 'm niet goed scherp Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die lucht is gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heb je hem verkleind? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, hij is verkleind, maar ik denk dat het aan die stomme scanner ligt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zo onscherp is die foto toch niet? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Bij verkeinen gaat de kwaliteit ook achteruit. Volgens mij heeft Valorian het ook al een uit-een-gezet; als je verkleind moet je dat met de factor twee doen. pixel zijn vierkant, en door te verkeinen met factor 2 blijven ze vierkant. O.i.d. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja maar, ja maar, deze foto's hebben helemaal geen pixels! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: En ik had het weer tegengesproken. Dit is een analoge foto die is ingescand? Dan is het heeel moeilijk om hem scherp te krijgen! Een diascanner geeft een beter resultaat, maar zelfs dan blijft het moeilijk Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |