|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en Als je niet wilt dat iedereen ze kan bekijken zorg dan dat ze niet openbaar zijn.... Bazzio Attacks!!! |
|
Lesbo's FTW!!!111!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat Bazzio zegt. Met een open-dir heeft niemand een weerwoord tegen gebruik van de inhoud op enigerlei wijze. Dan pleur je maar een leeg bestandje 'index.html' erin. |
|
Verveling (terwijl ik nog zat te doen heb ) Bazzio Attacks!!! |
|
Heerschende foto's, ik heb ook eens zoiets gedaan met mijn poppen van Eddie en Leatherface. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gitaarpoppetje gefotografeerd |
|
Leuk gedaan Nameless Shadow!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Thanks! |
|
En nog 1 gemaakt. |
|
quote: Nou, gewoon, IKEA. Cheers! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: hhhmmm... ik zie 2 schaduwen op de schakelaar. Lijkt me geen goede beeldspraak voor het eenduidige karakter van een schakelaar... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: |
|
Ik heb een keuze kunnen maken, morgen ga ik de Nikon d50 met de Sigma 17-70mm F2.8-4.5 aanschaffen! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik zou een iets lichtgevoeligere lens kopen als ik jou was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
over een klein tijdje wil ik er sowieso een 50 mm 1,8 bijkopen, dat doe ik alleen nu nog niet omdat ik met zo'n extra lens ver boven mijn budget uitkom "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Is de "oude" D70 geen optie, is met de nieuwe firmware even goed als de D70S maar waarschijnlijk een stuk goedkoper te krijgen.. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:De oude d-70 is toch nog net een stapje duurder dan de d-50. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ah oke, had gedacht dat hij ondertussen wat goedkoper was geworden.... Bazzio Attacks!!! |
|
quote:het scheelt zo'n 100 euro, dat terwijl de d70 toch al veroudert is. Het enige waar je aan moet denken is dat de kitlens van de d50 niet al te best is, in tegenstelling tot de 18-70 die bij de d70 zit... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Weet iemand hier trouwens hoe de hot shoe precies werkt, via mijn opa kan ik aan een externe flitser komen. Helaas zit daar geen hot shoe op, maar met een klein beetje gepruts moet die geschikt zijn voor de hot-shoe fitting, mijn vraag is, werkt de hotshoe als een relais? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
Creepy. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee! Wat?? Dit is bewerkt! Geniaal! of niet? Maar toch gaef! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
iets met een grijs graduatie-filter en/of mistfilter? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |