|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Noordermarkt in Amsterdam, afgelopen maandagmiddag. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
mooie kleur I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Very nice!!! |
|
quote:Damn wat een heerschfoto! *heeft nieuwe desktop gevonden* FREEZE |
|
quote: Heel mooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Inderdaad een hele mooie foto Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Valt reuze mee, als je maar op een hoge res inscant en daarna met wat trucjes verkleint. Zelfs als de originele foto een beetje off-focus is kun je er nog wel wat mee. Als je origineel daarentegen errug off-focus is...tja... Dan moet je of heeeeeeeeeeeel sterk verkleinen, of je moet heeeeeeeeeeeeel veel tijd hebben.... [Dit bericht is gewijzigd door d'Arque op 26-12-2005 20:31] ~ haha, erg grappig.....mag ik nu terugslaan? ~ |
|
quote: Een diascanner geeft wel het beste resultaat wat dat betreft.. Bij een afdruk gaat al detail verloren t.o.v. de dia/negatief, en bij het scannen van de afdruk vervolgens weer.. |
|
Hierbij dan de eerste sneeuwfoto's van deze toch nog redelijk witte kerst .. Een nachtelijk Emmeloord (27 december 00:30) |
|
Leuk Vinnie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Yep. Ik hoop alleen dat we hier vandaag ook nog weg komen.. sneeuwt behoorlijk |
|
Emmeloord? Djiezus... Maar leuke foto's. Vooral die met die boomwortels op de voorgrond (zeg ik dat goed?) is mooi. Ondanks de flare. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 27-12-2005 10:32] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Yep, Djiezus, inderdaad. En dit was dan ook noodgedwongen in het kader van familieverplichtingen rondom kerst Maar het was wel gezellig en lekker eten en heeft dus weer mooie plaatjes opgeleverd. Straks weer naar huis naar Utrecht, eens kijken hoe wit het daar is Aangezien ik het hier moet doen met een PC zonder fotobewerkingsprogramma's heb ik de flare nog niet kunnen weghalen, ik heb hier alleen Paint staan, altijd leuk.. |
|
quote: Da's wel weer waar. ~ haha, erg grappig.....mag ik nu terugslaan? ~ |
|
quote: Wauw, te gekke foto! Mooie compositie en prachtige kleuren. Disko Disko Partizani |
|
Geen hoogstaande fotografie, ook niet door mij gemaakt, trouwens. Gewoon wat plaatjes van het Limburgse land, zoals het er vandaag bijlag. Even van de site van de regionale omroep gepikt. Ergens bij Nyswiller Ergens buiten Kerkrade Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
where cold winds blow mooie foto's Faustian Spirit of the Earth |
|
En nog wat winterpret... |
|
Gaaf Vin. Die ene hert kijkt wel erg duf niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe, die had een kater |
|
quote: Wie heeft er ipv water aquavit in die drinkbak gedaan gisteren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nee juist niet. Anders had ie wel speedoogjes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmmz, hertenbief! Mooie pic Vinnie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wauw! Ik ben helemaal weg van die twee hertjes linksvoor, die op precies dezelfde manier in de camera kijken. Fotogeile slettebakjes dat ze d'r rondlopen! Ik ben vanmorgen na mijn nachtdienst ook even aan het schieten geweest: Winter! Jeuj! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |