![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Noordermarkt in Amsterdam, afgelopen maandagmiddag. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
mooie kleur ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Very nice!!! ![]() |
|
quote:Damn wat een heerschfoto! *heeft nieuwe desktop gevonden* FREEZE ![]() |
|
quote: Heel mooi. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Inderdaad een hele mooie foto ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
quote: Valt reuze mee, als je maar op een hoge res inscant en daarna met wat trucjes verkleint. Zelfs als de originele foto een beetje off-focus is kun je er nog wel wat mee. Als je origineel daarentegen errug off-focus is...tja... Dan moet je of heeeeeeeeeeeel sterk verkleinen, of je moet heeeeeeeeeeeeel veel tijd hebben.... [Dit bericht is gewijzigd door d'Arque op 26-12-2005 20:31] ~ haha, erg grappig.....mag ik nu terugslaan? ~ ![]() |
|
quote: Een diascanner geeft wel het beste resultaat wat dat betreft.. Bij een afdruk gaat al detail verloren t.o.v. de dia/negatief, en bij het scannen van de afdruk vervolgens weer.. ![]() |
|
Hierbij dan de eerste sneeuwfoto's van deze toch nog redelijk witte kerst ![]() Een nachtelijk Emmeloord (27 december 00:30) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk Vinnie ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Yep. Ik hoop alleen dat we hier vandaag ook nog weg komen.. sneeuwt behoorlijk ![]() ![]() |
|
Emmeloord? Djiezus... Maar leuke foto's. Vooral die met die boomwortels op de voorgrond (zeg ik dat goed?) is mooi. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 27-12-2005 10:32] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Yep, Djiezus, inderdaad. En dit was dan ook noodgedwongen in het kader van familieverplichtingen rondom kerst ![]() ![]() Aangezien ik het hier moet doen met een PC zonder fotobewerkingsprogramma's heb ik de flare nog niet kunnen weghalen, ik heb hier alleen Paint staan, altijd leuk.. ![]() |
|
quote: Da's wel weer waar. ~ haha, erg grappig.....mag ik nu terugslaan? ~ ![]() |
|
quote: Wauw, te gekke foto! Mooie compositie en prachtige kleuren. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Geen hoogstaande fotografie, ook niet door mij gemaakt, trouwens. Gewoon wat plaatjes van het Limburgse land, zoals het er vandaag bijlag. Even van de site van de regionale omroep gepikt. ![]() Ergens bij Nyswiller ![]() Ergens buiten Kerkrade Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
where cold winds blow ![]() mooie foto's Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() En nog wat winterpret... ![]() |
|
Gaaf Vin. Die ene hert kijkt wel erg duf niet? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
hehe, die had een kater ![]() ![]() |
|
quote: Wie heeft er ipv water aquavit in die drinkbak gedaan gisteren ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee juist niet. Anders had ie wel speedoogjes ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hmmz, hertenbief! ![]() Mooie pic Vinnie. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Wauw! Ik ben helemaal weg van die twee hertjes linksvoor, die op precies dezelfde manier in de camera kijken. Fotogeile slettebakjes dat ze d'r rondlopen! ![]() Ik ben vanmorgen na mijn nachtdienst ook even aan het schieten geweest: ![]() Winter! Jeuj! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |