|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cocaïne and gin signature |
|
Sorry jongens, ik vind het allebei geen fotografische hoogstandjes. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 15-10-2005 17:18] |
|
Bûh signature |
|
Along came two spiders... NB: Die hooiwagen herken ik zo ook nog wel, maar kan iemand mij vertellen wat dat harige geval precies voorstelt? |
|
Nee nee spinnen moet je platslaan, niet foto's van maken Zenial |
|
quote: Been there done that , met een 'volle' teek welteverstaan: voor: http://i2.photobucket.com/albums/y23/vkroese/IMG_0550-klein.jpg na: http://i2.photobucket.com/albums/y23/vkroese/IMG_0572-klein.jpg |
|
quote: Vooral deze 2 zijn mooi. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Haha, heers foto's en ook die van die spinnen zijn erg mooi. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Thanx. Op die foto kun je ook goed zien waar de 2 ontbrekende poten van de hooiwagen zaten (en nee, die heb ik er ondanks mijn sadistic nature niet zelf uitgetrokken ) |
|
quote: Bedankt voor de kritiek die misschien een ietsje constructiever kan, maar het doet stiekem toch wel een beetje pijn... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Was een mooie dag vandaag in het bos FREEZE |
|
Tsja verveling. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 15-10-2005 23:55] Bazzio Attacks!!! |
|
Bazzio, wat verveel jij je mooi! Ik heb mijn zondagochtend verdaan met het fotograferen van leidingwater. Ook best zinloos. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Jullie vervelen je allebei mooi! Aargh, met wat voor camera/lens heb je die genomen en welke sluitertijd/F-stop. *nieuwsgierig* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Gear: Canon EOS 350D + Tamron 70-300mm F4-5.6 LD macro 1:2 Instellingen: 800 ISO, F7.1, 1/400s, 259 mm. Je had me moeten zien staan in de keuken, in m'n ochtendjas, met de camera op het statief voor de gootsteen... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Mooi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik had ook nog een macrofoto gemaakt vanmorgen! |
|
Mooie kleuren, Morgil. Als je er nu nog eentje maakt met een zwarte achtergrond, dan past hij naadloos in de serie. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Thanks, is trouwens een stukje brandend eethoek lamp. Je waterdruppel is mooi gelukt, hoeveelste eigenlijk in de serie? Valt niet mee om het goede moment te pakken. Ik heb laatst nog wat geprobeerd met een douchekop, maar dat gaat te hard helaas. Bazzio Attacks!!! |
|
Van verveling de lamp in de fik zetten. En dat voor een foto. Goed bezig, hehe. |
|
quote: Mooi, het lijkt wel organisch. quote: Ik heb een hele cf-kaart volgeschoten (512 MB ), en uiteindelijk zijn er ongeveer 6 scherp genoeg geworden om verder te bewerken. Een nanoseconde te vroeg of te laat en de foto is mislukt. Dat komt akelig precies bij dit soort plaatjes. Douchekop... Hm... Ook een leuk idee. Eens zien wanneer ik weer een zondagochtend over heb. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 16-10-2005 15:13] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hahaha, dat had ik ook met mijn waterdruppel. Die douchekop zal moeilijk worden vrees ik, het is mij iig niet gelukt om hem uit meerdere gaatjes te laten druppelen. @ Wim, lekker scherp. Bazzio Attacks!!! |
|
Op aanraden van Bazzio Ik ben toch echt 19 hoor! |
|
Leuke foto, komisch dat je in je ogen de reflectie kunt zien, dat de camera vastgehouden wordt. En je ziet er zo idd net 6 uit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |