|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
12e poging ofzo, moeilijk hoor zo'n telefoon stil houden en de slak werd nogal wild, huisje was er 5x afgepleurd voor de foto gemaakt was Je moeder. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
bbq's met massa's bier zijn gaaf hehe Je moeder. |
|
Only negerslakken zijn real!! |
|
doe altijd die veiligsheidsbril op! en was je handen eens! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
|
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
Wát een heerschende foto's, Arrebar! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Die is mooi. De andere zijn zielloos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Njord op 02-02-2006 14:30] |
|
quote: Haarlem CS. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Istanbul? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Yep! Goed gezien. Het is de kleinste van de drie beroemde cisternen in de stad. |
|
quote:Cool, ben vorig jaar alleen in de bekendste geweest dan. De Basilica, met de twee omgekeerde medusa-hoofden. Geweldige stad overigens (heb trouwens paar pagina's terug in dit topic zelf ook onlangs een istanbul foto geplaatst toevallig) [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 02-02-2006 15:44] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ja, een heel indrukwekkende stad. We sliepen in een hotel 3 straten van de Blauwe Moskee en de Aya Sofya: We gingen elke avond een eindje lopen, en konden dus ook de boel in avondlicht aanschouwen: |
|
Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Doet mij erg denken aan het Suske en Wiske verhaal Jeromba de Griek, je weet wel met die man met die enorm lange baard. Who's with me Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Sterker nog.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
m'n kever naast de snelweg Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hehe. Waar is dat? spelfout weggehaald... |
|
Das mijn kever! Waar heb je hem helemaal mee naar toe genomen?! |
|
quote: For teh win!1!! Die foto met die zuilen ook, trouwens. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |