|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die 2e is mooi!!! Mis alleen het druipende bloed. Bazzio Attacks!!! |
|
fotoshop anyone? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Sja het regende gewoon best wel hard haha, vond het overigens wel wat hebben. Was het enige levende wezen op de vogeltjes na die er rondstruinde. Aparte sfeer. Edit: nog meer foto's in de regen Daar waar mijn huis woont thema.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-02-2006 20:35] |
|
Hihi Oja en voor mijn idee tegenstrijdig: En een prachtige grafsteen, kleurrijk Zo, meer standaard begraafplaats plaatjes heb ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-02-2006 20:48] |
|
quote: Waauw! Heel erg mooi, Mayo! Vooral de tweede. Disko Disko Partizani |
|
Ghihi thnx, INRI [/flauw] |
|
Niet gek voor een compactcameraatje, Mayo. But anyway... Omdat ik een blingjunkie ben. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
helaas niet door mij gemaakt, maar door een vriend. Heb em wel even in zwart/wit gezet |
|
Gisteravond half elf, op een cold and frostbitten parkeerplaats in de Bijlmer: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik door de Bijlmer loop. T moet wel de meest desolate plek van Amsterdam zijn. Mooie foto dat wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Waar zijn de negerts dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Die houden niet van sneeuw. Jeweettoch? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
hij is zeker mooi |
|
de achtertuin eergister |
|
Ook zo iets... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-03-2006 21:21] Bazzio Attacks!!! |
|
Wauw!! Prachtig!! Disko Disko Partizani |
|
Mooi, Bazzio! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik zit nu voor een paar maanden op de Spitsbergen voor m'n studie en ik heb al sinds een tijdje een ixus 40, geen wonder apparaat, maar bijna elke foto wordt wel wonder mooi! Dat komt dennk ik vooral omdat het hier gewoon belachelijk mooi is. hier een voorbeeld, maar ik zou zeggen kijk vooral naar de andere foto's van het album svalbard en al reacties hoor ik graag. nu nog hopen dat het lukt, anders mogen jullie allemaal kijk op wytema.hyves.net 'Vo |
|
Ik ben het niet met je eens. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het ziet er leuk uit daar. Je foto's hebben wel last van een hoeveelheid afwijkingen die je krijgt als je zonder aanpassingen in de sneeuw fotografeert. (alles blauw en onderbelicht) Wat helpt is langer belichten en er evt. een filter opzetten. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dat u 't even weet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
verkopen aan de sp |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |