|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Miereneuker! Bazzio Attacks!!! |
|
Kom, hoe lang woont die allochtoon al hier, beetje moslim mag na zoveel jaar wel correct Nederlands kunnen! |
|
quote:Waar is dat Varanus? Wil ik ook heen en woon er vast in de buurt |
|
Wapserveen, vlakbij Havelte. spelfout weggehaald... |
|
goed. ik ben vast neit zogoed als jullie maar goed ik zal ze toch maarposten |
|
tip: zoek een wat rustigere omgeving zonder gebouwen of maak een mooie compositie met gebouwen die wel mooi zijn in de buurt. De kantoorgebouwen leiden namelijk enorm af van de besneeuwde bomen wat het plaatje niet echt boeiend maakt om naar te kijken. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Tijdje terug gemaakt. |
|
quote: Ik weet waar je huis woont! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geinig. spelfout weggehaald... |
|
Doggie time Bazzio Attacks!!! |
|
thnx voor de tip!! btw de laatste foto's zou je me kunnen/willen zeggen hoe je die achtergrond zo in de verte krijgt en de hond zo mooi naar voren komt?? |
|
quote: een kleiner diafragma kiezen, maar dat kan niet met alle camera`s. op http://www.photonhead.com/simcam/ kun je oefenen met sluitertijd/diafragma en zie je wat voor gevolgen de combinaties hebben op de foto. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gisteren vanuit het vliegtuig genomen ergens boven Spanje She Said Destroy in Black New York |
|
Lijkt wel op iets onder een microscoop! Gaaf. |
|
@bazzio supermooie foto's! |
|
quote: Van het beste fotomodel dat ik hier in tijden heb zien langskomen. Doggie rocks! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Thanks! @ Downer: Een groot diafragma (= klein getal) geeft een wazige achtergrond en bij een klein diafragma scherp. Ook ligt het er natuurlijk aan hoeveel je inzoomt op je onderwerp. Bazzio Attacks!!! |
|
Die hond groeit als kool man! Tering Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: haha, dat moet ook. Hij moet nog zo'n 40 kg en 15 cm in hoogte groeien en dan daarna nog in de breedte. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-02-2006 20:57] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wat een gaaf beest zeg!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Dat kan door scherptediepte. Helaas is daar heel weinig mee te doen met compactcamera's "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Lekker standaard wat foto's gemaakt op een klein begraafplaatsje in Zwolle, was op een hele regenachtige dag op visite bij een familie lid. INRI |
|
zijn erg gaaf!! vooral de 3e en de laatste ik heb maar eensimpel cameratje dus helaas kan ik niet zo heel veel ermee [Dit bericht is gewijzigd door Downer op 27-02-2006 22:10] |
|
Dit is ook een richt en knip cameraatje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |