|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Stoere foto @heiden: komt dat kruis er in zwartwit niet beter uit? edit: hoe langer je kijkt, hoe beter die wordt, teringdetering. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 29-01-2006 22:35] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Laat ik mezelf ook eens kwetsbaar opstellen bloemen zijn stom, maar distels heersen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Woei! Die distel heerscht! Da's echt een superfoto! Die crucifix was inderdaad misschien mooier geweest in zwart-wit, maar voor het gemak heb ik alles in kleuren geschoten. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-01-2006 22:47] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:+1 En toffe foto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@Morgil mooie foto's vooral die 2e. Brujo, die bloem is mooi! [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 29-01-2006 23:25] Bazzio Attacks!!! |
|
Jezoes, gaaf. Zeg dat hij niet bewerkt is! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hahaha, wat denk je. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat het gras zo groen was! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hehehe nee, dit is het origineel. Bazzio Attacks!!! |
|
..toch groen gras. Wel vreemd, eerder dit jaar gemaakt zeker. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ja klopt, zat me een beetje te vervelen met een nieuwe PS versie. Hier een nog oudere nog met mijn oude Fuji 6900 zoom camera gemaakt, maar blijf hem ontzettend gaaf vinden. Bazzio Attacks!!! |
|
Geniaal, Bazzio! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Prachtig die groene foto bazzio. Vind hem bewerkt aanzienlijk mooier dan het origineel. Mijn complimenten! |
|
quote: Had deze zonder bosje links mooier gevonden strak wel. |
|
Ik vind eigenlijk dat je niet aan fotografie moet gaan sleutelen, je moet het laten bij wat er uit je camera komt op het resizen na. Maar wel prachtige foto's Bazzio. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja klopt, ben ook al bezig geweest met croppen maar dan komt de foto er niet goed meer uit ook al is het maar een klein randje. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ahja soms wil dat niet echt lekker nee, maarre Amsterdam ofzo? |
|
quote: Brrrrr, ga je mond eens spoelen! Nee, da's een stukje Hoogvliet (R'dam) genomen vanaf de maasboulevard van Spijkenisse. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Woops ghehe.. Deed me denken aan A'dam, ergens bij Osdorp in de buurt enzo. |
|
quote: Zooo Ik heb haast anders had ik het netter gedaan. |
|
|
|
check die compositie Je moeder. |
|
quote: Ook zo scherp |
|
gister een powershot gekocht dus vandaag maar beetje lopen spelen in huis. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |