|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De nikon d50 is dus in mijn bezig: Gelijk maar op mijn nichtje uitgetest "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mooi, welkom bij de club. Bazzio Attacks!!! |
|
Echt geweldig wat je met dat ding kan, en dan ook dat geluid als de spiegel omhoog schiet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Begin maart gefotografeerd in het park hier achter Hoge resolutie! http://www.robvanderveen.com/ganzen.jpg http://www.robvanderveen.com/ganzen2.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 27-03-2006 23:27] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Experiment in mijn vensterbank. Op zich best een leuke macro, maar hoe kan ik in vredesnaam voorkomen dat er stof op de rhinocaps valt? Grrrr!!! Ik heb een stofvrije studio nodig! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Oude flitsers zijn een hel. Ik ga er vanuit dat je ook nog mooie foto's wilt maken? De nieuwe Nikon's maken gebruik van een redelijk goed flitsprogramma, iTTL, waardoor je met een oude flitser lang niet alle (Lees: bijna geen) mogelijkheden van de Nikon kunt gebruiken. Ik zou gewoon sparen voor een SB-800 of voor een iets lagere prijs de SB-600 van Nikon. Die ondersteunen gewoon alle mogelijkheden van de Nikon D serie camera's. Goedkoop is nog altijd duurkoop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Stofvrije studio voor je rhinocaps, Aaargh? Je mate van gestoordheid blijft me verbazen. Misschien moet je maar weer gewoon van Omsterdom naar het oosten verhuizen ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee! Nee! Nee! Mezelf begraven in benauwde stadjes waar je na twee jaar alle inwoners van gezicht kent, waar sociale controle de politiek correcte term voor vergaande bemoeizucht is en waar het hele stadje er schande van spreekt als je een keer iets anders doet met je haar, je make-up of je kleding? Waar de ambities van collega's niet verder reiken dan het aflossen van de hypotheek, waar trouwen geldt als het hoogst haalbare en waar Nederlands spreken slechts een optie is? En jij denkt dat ik daar stabieler, evenwichtiger en verstandiger word? BROEHAHAHAHA!!! Thanx, but no thanx. Denk liever met me mee om iets te verzinnen tegen het rhinocaps-stofprobleem. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ergo: Aaargh's huis is stoffig? Nee toch? Niet erg verantwoord in het kader van FVHT. Misschien moet je de foto's op je werk maken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kijk, hier heb je wellicht meer aan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontstoffingstechnologie Kusjes, Je X-je. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Stof is onvermijdelijk en alomtegenwoordig, zowel thuis als op het werk. Dammit! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 28-03-2006 23:03] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Blijven blazen! Wel een hoop stof maar niet op je caps. Bazzio Attacks!!! |
|
Paar weken terug gemaakt. Vond em wel geslaagd.. spelfout weggehaald... |
|
Ja mooi gedaan idd. Kunstig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik was vanavond op bezoek bij een oude maat van me en na een paar joints begon ik flink op deze tekening te spacen en heb er wat foto's van geschoten.. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vette tekening al hoort dat toch weer meer in het tekeningen topic |
|
Waarom? Het zijn toch foto's? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dagje Maasvlakte strand, het waaide tyfushard dus viel niet mee om wat fatsoenlijks te nemen. Ben kompleet gezandstraald. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-04-2006 21:36] Bazzio Attacks!!! |
|
efkes een vraagje Zelf ben ik van plan om heel binnenkort een digitaal fototoestel aan te schaffen, heb een budget van +/- 175€ ervoor over. Wat raden jullie me aan? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Poe Beli, ik heb meer kennis over de wat professionelere camera, en die zijn ook nogal wat duurder. Mijn broertje heeft deze, en ik moet zeggen dat zijn foto's er vrij aardig uitzien. http://www.it-bazar.nl/55/ProductInfo.asp?ProductID=240499 |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Zo, ik denk dat het de Canon PowerShot A530 zal worden, heb al goede ervaringen met de Canon Eos 500 en canon is best wel betrouwbaar imho Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: DPreview vind ik meer gericht tot profi-stoestellen en gebruikers. Steve's Digicams vind ik idd een goeie en die vond ik ooit via http://www.dcresource.com/, ook een hele goeie. quote: Ik heb zelf de iets oudere PowerShot A510 en ben er zeer tevreden mee. Weinig geld, goede foto's, veel mogelijkheden voor je geld en gebruikt AA penlites; een dikke pluspunt IMO. |
|
quote: thx, lees overal ook goede kritieken over die camera, dus ga ik deze maar aanschaffen overmorgen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |