|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *stikjaloers* Ik ga echtwel (proberen te) sparen voor ook een 350D. Mijn voorkeur ging eerst uit naar een 20D maar omdat het enige verschil 'm in de body zit kan ik die +/- 600EU net zo goed steken in een beter lens en beter statief. 350D ftw! quote: 800 ISO? Wow, ik ben gewend dat een foto dan onwijs veel grain heeft! Valt bij jouw foto toch onwijs mee quote: Het is dat de macro functie op mijn camera echt zwaaaaar bagger is anders zou ik ook eens een gokje wagen. Maar dan zonder badjas want die heb ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 16-10-2005 16:35] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: |
|
quote: Het gaafste aan jouw zelfportretten vind ik nog wel dat je toch vrijwel altijd met hetzelfde kleurenschema werkt, geeft het iets heel eigens Alleen erhm...airbrush jij je fotos? Er is iets rond de ogen/je voorhoofd dat er een beetje onnatuurlijk uitziet. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
@ Valorian: Quoten is moeilijk Najah ik ben die grain meer gewend van film, met mijn digitale camera is het meer grain dan foto zeg maar, echt onwijs triest. Ik ga trouwens binnenkort eens proberen om een zwart/wit rolletje vol te schieten en het dan ik de diepvries te leggen, ik heb gehord dat dat voor een gaaf contrast en een bepaalde grain zorgt. Iemand ervaring mee? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nee niet geairbrushed ofzo. Het enige wat ik doe is de kleuren ietswat veranderen. En ja je hebt helemaal gelijk, dat vind ik toch wel het mooist die kleuren zo. |
|
quote: Geen ervaring mee.. Ik ken wel een fotograaf die geexperimenteerd heeft met vage chemicalien over de film tijdens het ontwikkelen, gaf ook een erg gaaf effect. |
|
“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ach, die zijn dan ook mega bewerkt. hmmz, zo te zien wordt er gebruik gemaakt van een omgedraaide korfplug waardoor de druppel uit elkaar spat. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-10-2005 17:12] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ziet er tof uit, lijkt me alleen verdomd moeilijk om foto´s van te maken!! lijkt mij makkelijker om met filmcamera(met hoge opname-framerate) alles op te nemen en dan de toffe frames eruit te halen. Of is dan de hele clue weg |
|
quote: Dat heb ik nou ook altijd als ik omgedraaide korfpluggen gebruik. Anyway... Er valt desondanks een hoop te leren van hoe deze meneer het aanpakt. En nee, Madthijs, jouw methode is te makkelijk natuurlijk. Duh! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Korfplug is een afsluitdop van je wasbak, laat je hem normaal zitten laat hij water door, druk je hem naar beneden dan sluit hij af. Als je dus dat ding eruit trekt en vervolgens omdraaid krijg je dit effect...ofzoiets. Een soort omgekeerde T dus. Ik lul me hier behoorlijk vast geloof ik.. Bazzio Attacks!!! |
|
Hey, ik heb ook een korfplug! Ik heb hem al meer dan een jaar en ik wist het niet. Bedankt, Bazzio! Maar ontopic nu, meer verveelsels met leidingwater: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hey als je die druppeltjes nou eens weghaalt, dan is het meer een abstracte foto, geeft wel een cool effect denk ik. |
|
Zat ik ook aan te denken ja. Misschien doe ik dat nog wel. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Thanks... de lichtval was eindelijk eens perfect (imho), dus meteen *klik* En dat met een goedkope camera FREEZE |
|
Toch nog wat met water gespeeld, maar het gewenste effect nog niet goed op de foto kunnen krijgen. een paar probeersels. en nog wat verveling: Bazzio Attacks!!! |
|
Godver, wat een vette waterfoto's! |
|
quote: Hoe Tim Burton zijn die ogen! Echt heel erg mooi |
|
quote: Ah! Extra licht gebruiken. Slim! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Tering, dacht even dat er niks meer gepost werd , maar wel dus ..idioot mooie plaatjes Valorian, Bazzio, Morgil en Aargh. Vooral die scherpte..oeff. Maar weer 's een tegenlichtfoto.. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 17-10-2005 16:00] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zenial |
|
Euh, dat is handig. Of heb je links geen oog. Bazzio Attacks!!! |
|
Volle maan: overbelicht maar wel grappig door licht in lens een dubbel effect. edit* hmmz, iets te veel blauw in de 1e foto.* [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-10-2005 0:22] Bazzio Attacks!!! |
|
Mooi Bazzio! Ik heb er gisteren ook even naar zitten kijken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |