|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idee is goed, alleen vind ik (hallo subjectieve mening) de witte lucht onderaan de boog erg afleiden. In zwart-wit of (cliche) sepia komt de compositie beter uit. Hersenloze Mayonaise eten |
|
Ja, ben ik met je eens, maar de band wilde die lucht/koepel er op deze manier in hebben.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hadden ze beter meteen de bandnaam en titel linksboven moeten zetten. Door de compositie van de lijnen trekt je blik er toch naar toe en zie je pas in 2e instantie van welke band de cd is. Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Waw, mooie kleuren. |
|
Sneeuw heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ahh Zwolle Leuk hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanmiddag een grim and frostbitten wandeling gemaakt; Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooie foto's Heiden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gave sneeuwpop! |
|
quote: zo'n auto is niks voor links tuig hehe (zoiets ooit bereiken daar aan toe hehe) Je moeder. |
|
Daarom hier maar de foto's uit de serie van dingen die ik wel kan bereiken. En om de vertroeteling compleet te maken: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Jezus-Duck! Better believe, or you're fucked! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gave sneeuwfoto's! En hier ligt geen vlokje... Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ga studeren, krijg een ov jaarkaart, neem de trein naar Haarlem en foto's maken maar. Hier thuis ligt ook geen vlokje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Daar was ik te dom voor, dus moest ik gaan werken en heb daarom geen tijd om naar Haarlem te reizen. Ik wacht wel totdat we hier ingesneeuwd zijn. Bazzio Attacks!!! |
|
Mooie plaatjes arrebar! Erg artistiek en vooral überscherp. Ok, de interessantste zwart-witjes had ik al gepost, hier nog een paar leuke kleurenkiekjes van vanmiddag, in totaal toch een dikke 100 plaatjes geschoten. Door het resizen gaat de scherpte en kwaliteit flink achteruit, da's wel balen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: oe nou je't zegt, helemaal niet herkent shame on me |
|
quote: LIEFFF! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Hoeveel megapixel zit je dan nu op? Er zitten mooie foto's tussen. Vooral die ruïne, ruïne's zijn dan ook hele goede (en makkelijke) objecten. Let alleen wel op dat je dingen niet te makkelijk zwart wit maakt. Zwart wit lijkt vaak heel leuk, maar het wordt heel snel plat en levenloos. Wat ik zelf altijd doe bij zwart-wit foto's is een klein beetje met de kleuren draaien. Zo kan je de bijvoorbeeld een gele of rode glans geven. Het verschil is nauwelijks te zien maar toch springt de foto er door dat kleine beetje kleur er net uit. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-12-2005 22:11] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De camera is 4 megapixel en heeft daar nog eens 2 verschillende kwaliteitsniveaus in, ik gebruik gewoon de reguliere 4 mp, dan kan ik 60 fototjes meer maken dan met 4 mp met verhoogde kwaliteit. Op een 128 mb kaartje. De camera stikt overigens van de mogelijkheden waar ik veels te weinig mee doe... De plaatjes zijn verder onbewerkt en ik ben sowieso geen kei in photoshop. Ik heb onlangs wel een sleuteltje van zo'n cracksite gehaald en zo'n "15 dagen proberen versie" van Macromedia Fireworks geregistreerd, hehehe. Daar kom ik wel enigszins een klein beetje mee uit de voeten. Bedankt voor de tips in ieder geval. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb momenteel een Nikon D70, maar zit te twijfelen of ik over zal stappen op een fuji s3, wat vinden jullie? |
|
Vanmorgen vroeg op mijn werk, is genomen met de fabrieks Pentax camera. Maar kon deze mooie lucht niet zomaar voorbij laten gaan. Let ook op de rechthoekige schaduw van dat ene wolkje wat onder de rest hangt. Oh Morgil, waarom wil je overstappen? [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2005 16:12] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Als je bereid bent meer dan 1500 euro uit te geven aan een nieuwe body, waarom ga je dan niet gewoon voor de nieuwe Nikon, de D200, dan kun je je oude set lenzen gewoon meenemen naar die camera en hij kost slechts een paar honderd euro meer dan de Fuji, waarbij je neem ik aan dan ook nieuwe lenzen zou moeten aanschaffen (of past daar Nikon op?) wat veel meer kost. Koop vervolgens een verticale grip erbij en er blijft geen reden meer over om nog op die Fuji over te stappen lijkt me.. Maar een andere vraag aan jou: Je foto's hier zijn vaak erg fraai, maar denk je echt dat je al zo goed kan fotograferen dat de kwaliteit van je foto's op dit moment gelimiteerd is door de camera die je nu hebt? De Nikon D70 is een zeer mooi model camera met nagenoeg alle mogelijkheden die een amateur- tot vergevorderde fotograaf kan wensen. Alleen met betrekking tot aantal pixels, sensorgrootte en ruis kun je er volgens mij nog echt op vooruit gaan tenzij je zeer gevorderd bent en dus ook echt iets hebt aan een professioneel model. De vraag is dus, gaat de kwaliteit van je foto's er dus echt wezenlijk op vooruit door 1500 - 2000 euro uit te geven? Zo ja, dan is zo'n aanschaf zeker gerechtvaardigd, zo nee dan zou ik eerder dat geld steken in topkwaliteit lenzen... |
|
quote: Valorian, ik kan een ontzettend goede deal sluiten met iemand waardoor ik niet zo gek duur uitben. Ik vind de kwaliteit van mijn foto's goed, maar voor opdrachten moet ik diverse op heel groot posterformaat laten afdrukken, waardoor meer megapixels wel handig is. Al mijn Nikon lenzen passen gewoon op de s3, en momenteel heb ik er ook genoeg voor het werk dat ik doe. Nadeel is inderdaad dat er weer wat geld in gaat zitten, al is het niet zoveel, en hij is zwaarder, en ik heb nogal snel nek/rugklachten. Hmm.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |