|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wauw |
|
quote: Dankjewel |
|
quote: Yep. Ik zie er nogal anders uit zonder ponny |
|
quote: Snap alleen niet hoe je nou weet/ziet hoe je kijkt als je schiet. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nouja ik ken mijn eigen gezicht wel een beetje, maar meestal doe ik maar wat en komt het er redelijk uit |
|
quote: hmh, gewoon maar wat doen...bij mij werkt dat dus niet Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
heb laatst wat foto's bij modeexposities gemaakt, best wel interessant. |
|
Leuk valkyrian! Ik heb zulke foto's eens gemaakt in het v&a, London. Geweldige kostuums hangen daar. Foto voor een reclamecampagne tegen loverboys. Nog clean, zonder teksten etc. |
|
subtiel dat zwarte hartje. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ja he! Ik zat eerst te denken aan een roze, maar zo valt het toch een beetje op, en is het realistischer. |
|
En dat is nu net niet mooi. ziet er te veel ingeplakt uit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Photoshop is niet mijn sterkste punt nog een. |
|
Nice, maar nog ff zeiken. die linker pleister, daar kijk je onder en dat geeft een storende zwarte vlek en detail wat je eigenlijk niet wil zien ofzoiets... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 26-10-2005 7:37] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat moet een blauw ook voorstellen, zeikerd. |
|
quote: Aha, haal dan die pleister eraf! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Neehee, het ging erom dat ze "verblind" is door liefde. |
|
ik vind 'm wel goed genoeg Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
jaja, mooie foto's hoor. Alleen bij die eerste moet je dat hartje er iets organischer uit laten zien, zoals Bazzio al zei. |
|
quote: Te subtiel voor een poster, wel een goed idee.. maar zou bijvoorbeeld een 'blauwe plek' op je wang maken om het duidelijker naar voren te laten komen. |
|
quote: Hmm, die twee hartjes zijn eigenlijk iets te veel van het goede imo. Voor beide valt iets te zeggen natuurlijk... |
|
Verblind door liefde... Wat mij betreft mogen de "slachtoffers" net zo hard braden op de electrische stoel als de Loverboys zelf. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Naief zijn ze imho wel, maar om ze daarom al te electrocuteren? |
|
quote: |
|
quote: Ik vind ze wel erg geschikt voor reklame posters. Daarvoor moet het ook niet te subtiel worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |