|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welke foto? Zenial |
|
Zal het kerstkaartje inscannen zodra het af is. Bedrijfskerstkaartje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bij de AH kun je ook gewoon een cd inleveren hoor! Maar nu is de aanbieding voorbij en vind ik ze weer te duur. Mijn afdrukken zijn trouwens ook allemaal heel mooi geworden! |
|
|
|
quote: Ik had wat 30x45 posters bij Hema (zou één van de betere moeten zijn) laten afdrukken, maar ben niet echt tevreden. Kwaliteit van de afdruk is goed, echter de papierkwaliteit niet. Foto's blijven op sommige stukjes plakken aan het glas van de fotolijst, met Kruidvat posters (Agfa papier) had ik dit niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Weet ik , ik doelde met mijn opmerking meer op het gemak van supermarkten t.o.v. zo'n internetdiscounter als Pixdiscount welke Mindlessmayo eerder noemde als optie. NB: Posters van AH zijn op Kodak papier. Ik ben ZEER tevreden over de kwaliteit, zowel kleurechtheid (al is dat natuurlijk lastig te zeggen aangezien je camera ook nooit 100% kleurecht is en je monitor al helemaal niet, en je dus niet echt weet wat je moet verwachten) als qua papier en dergelijke. Enige nadeel is dat de poster wel zeer kwetsbaar zijn voor vuiligheid enzo, dit resulteerde meteen in een beschadiging toen ik een vuile kattenpoot wilde wegvegen (gelukkig op een deel wat er toch nog moest worden afgesneden om de poster te kunnnen inlijsten) .. Maar als je ze meteen achter droog en stofvrij glas doet dan is het bovenstaande natuurlijk geen probleem.. |
|
mooie foto morgil! lolbraaaiiinss cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Gaaf Saphire! Je hebt altijd zo'n typische mond. Echt leuk! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmzz, klinkt mooi.... Bazzio Attacks!!! |
|
vage foto's hier... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heel mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dankje! Het belichten was echt een klus. |
|
quote: Als dit er ooit van komt dan stop ik ermee.. er lopen nu al zoveel mensen rond die denken omdat ze een digitale camera heben dat ze fotograaf zijn.. Als je al niet meer hoeft scherp te stellen kan mijn neefje van 3 professioneel fotograaf worden.. Om te huilen vind ik zo'n evolutie Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmz, als je fotograaf bent en je vak kent kun je nog mt kop en schouders boven alle amateurs steken, dan heb je tenimnste weet van lichtinval, helderheid en heb je ook veel meer feeling voor fotografie. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: |
|
quote: Keurig!!!! |
|
Enlil maakt ook wel eens plaatjes Mooi zonnetje Beetje mist En een plaatje van een fotoshoot. Ik probeer dit soort dingen in de motormagazines te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 19-11-2005 14:26] Signature |
|
quote: Gemak dient de mens. Automatisch scherpe foto's, heel handig, al geloof ik er nog niks van. Zelfs met statief zijn mijn foto's soms nog niet 100% scherp vanwege soms lange belichtingstijd, dus een knappe camera die automatisch alles helemaal scherptrekt! Fotografie is gelukkig wel meer dan alleen scherpstellen. Een goede fotograaf houdt ook rekening met mooie lichtinvallen, compositie, en sfeer. Dat kan men nimmer nooit in een camera inbouwen. Signature |
|
quote:whoa leipe pic!! cool zeg! |
|
quote: Op een vreemde manier heel mooi. Compositie lijkt een beetje uit ballans maar mischien komt dat door de tanden. mvg wk10 |
|
wat fotos genomen vanaf balkon vorige week. niet echt superkwaliteit, goedkoop cameraatje, geen statief gebruikt enzo, maar ik vond de plaatjes wel mooi. vooral die 2e is spooky. zijn niet gephotoshopped, alleen wat kleiner gemaakt. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Jep, leuk wederom Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mooi!, jammer van die kraan. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |