|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die eerste is wel apart ja die tweede heeft een geniale sfeer van een onbehagelijk gevoel in zig, zo'n gevoel dat je maar al te snel de andere kant wil op kijken of er niet iets/iemand achter je loopt... Je moeder. |
|
Links ligt een Zusterklooster en rechts een Broederklooster, ik heb het altijd een onheilspellende plek gevonden, ook bij daglicht . Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
walls of oposition... Je moeder. |
|
Toffe foto's |
|
die 2e is dusdanig gaaf dat het me nu nog iets doet.... helemaal met sunn O))) op de achtergrond Je moeder. |
|
Op pad met de hond...een kleine selectie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ohh CUTE On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik doe dat nog steeds "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: En dat doe je goed! Ik gebruikte 'vroeger' om aan te geven dat de nostalgische Analoog-Is-Echter gevoelens niet geheel gebaseerd zijn op een reële voorstelling van de werkelijkheid. Maar die kunstjes kun je natuurlijk ook tegenwoordig nog uithalen in je doka. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Dankuwel. @Bazzio; de eerste en derde foto zijn erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 20:03] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Thanks! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: [edit]de naam van de foto zegt genoeg over de plaats...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 03-05-2006 20:31] |
|
Neen, het is in Heerlen, achter me ligt Molenberg, de wijk waar ik woon, als je dat kruispunt onder aan de foto oversteekt sta je in het stadscentrum. Het is misschien niet helemaal duidelijk maar het kruispunt op de foto ligt een stuk lager als waar ik sta en ik geloof niet dat ze in Hengelo heuvels hebben. Heerlen is een kampioen als het op lelijke steden aankomt. Edit; De naam van de foto zegt inderdaad genoeg, toch bedankt dat je het een interessante foto vind. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 20:35] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Lelijke steden laten zich wel goed lenen voor mooie foto's. |
|
quote: Inderdaad. Ik hou er wel van om de stad lelijk en desolaat te laten overkomen en dat is met Heerlen geen probleem. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote: Ik wil eigenlijk nog een keer foto's gaan maken in Luik, ben er een paar weken terug doorheen gereden, fuck wat een gave stad qua vervallen industrie en dergelijke! Jammer genoeg is er in Nederland zo weinig ruimte dat dingen nauwelijks de tijd krijgen om vervallen te geraken. Helemaal gaaf zou een tripje naar een spookstad zijn, zoals je die in de VS geloof ik een stuk meer hebt, van die steden waar mensen allemaal woonden omdat ze in de paar fabrieken ter plekke werkten, en vervolgens na sluiting van zo'n fabriek weer weggegaan zijn.. |
|
quote: Als je nog levend terugkomt, tering wat een smerige industrie stad is dat zeg. En dat wil wat zeggen zeker van iemand die onder de rook van het botlek/pernis gebied woont. @ Morgil, vind die z/w door dat kapotte raam gaaf. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Inderdaad, de smerigheid van Luik is legendarisch. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kijk je uit dat je geen smog op je lens krijgt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mooie foto's, Morgil. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Vergeef me de kwaliteit, deze zijn van vorig jaar mei/juni en toen had ik nog gene digitale spiegelreflex, maar een oude SONY wiens batterijen constant uitvielen Qua vervallenheid: ik woon in Helmond (bespaar me je veroordelen ) en de hele binnenstad zijn ze sinds 2002 aan het platgooien en herbouwen. In de loop der jaren heb ik verschillende keren de kans gekregen half afgebroken of verpauperde panden vast te leggen. Maar in Belgie zijn ze daar veel lakser in en waan je je soms echt in een ander tijdperk in sommige dorpjes/steden; gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 03-05-2006 23:38] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
De vierde en zesde foto zijn erg interessant. Edit; Je komt uit Helmond? Ken je Pascal met dat superlange haar dan? Of Jeffrey de thrasher? Daar heb ik een paar jaartjes geleden mee in een black metalbandje gezeten. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 23:50] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
En hier, de schande van Nieuwpoort, dit hier wordt plat gesmeten om er een, jawel, typisch Nieuwpoort, een appartementsgebouw op neer te poten, zo'n mooi gebouw Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |