|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit meisje heeft een Ist. Er staan geloof ik een paar foto's openbaar waar je ms ene idee door krijgt: http://snagt.livejournal.com/ en http://snagt.net/portfolio.php [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 17-03-2006 19:48] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Zit erg mooi en gaaf werk tussen. Bazzio Attacks!!! |
|
Nieuwe aanjoop (Letten we even op Aaarghje?) http://www.fotokonijnenberg.nl/product_details.php?id_product=6374 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: haha ik heb afgelopen week exact dezelfde lens gekocht! Echt een goede! Ik hoop niet dat je er zoveel voor hebt betaald? |
|
quote: Hoeveel heb jij betaald en waar? Doorgaans is konijnenberg niet echt duur namelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb hem tweedehands gekocht van iemand, met nog een half jaar garantie, voor 500 euro. Hij heeft hem echt nooit gebruikt. |
|
Iets met appels en peren dus, maar daar heb je voor dat geld een zeer goede koop aan. De kans zo'n lens 2e hands te krijgen is volgens mij niet zo heel erg groot. Waarom doet iemand dat speeltje trouwens voor zo weinig weg? A - Hij / zij kan er veel meer voor krijgen. B - Het is niet zo dat Nikon een betere vergelijkbare lens heeft ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-03-2006 16:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Geen idee, niet naar gevraagd. Ik kom op die manier eigenlijk aan al mijn spullen. Bespaart me een hoop geld. Vaak doen mensen hun spul weg omdat ze geld nodig hebben, een impulsaankoop hebben gedaan of overstappen naar Canon. |
|
quote: HAHAHAHAHA, zo ken ik er meer ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Pfffff! Daar kan ik toch niks mee! Maar wel een sexy lensje, zo aan de specs te zien. Jij vuile kapitalist! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ooit een keer als opdracht voor school gemaakt. .. |
|
Ik had op mijn werk (hogeschool) een feest. daar heb ik deze foto gemaakt van 2 meiden. enjoy,. [Dit bericht is gewijzigd door necrofrost op 19-03-2006 21:06] |
|
Ik zou het groene uitgangsbordje even wegknippen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vond ik wel een leuk contrast. maar dat is denk ik persoonlijk quote: |
|
Vind ik ook wel leuk voor het contrast. Mooie foto! Disko Disko Partizani |
|
Post je de rest van je fotosessie ook even? Ben wel nieuwsgierig hoe het afloopt eigenlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
helaas niet veel meer gebeurt qua dit. quote: |
|
quote: Nee man, dat uitgangsbord is juist erg op zijn plaats. Gave foto |
|
Wat Aerodis zegt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Niet geposeerde foto? Dan gaef! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: nope. de dames waren lekker feest aan het vieren |
|
Heerschende plantjes gekocht, gisteren. Vetplantjes voor president! Al was het maar omdat die mijn liefdevolle verwaarlozing vaak wat langer overleven dan gewone plantjes. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: ok, doe maar eens een naam. ik wil deze vette vetplant ook. |
|
quote: valt tegen [edit] ze vallen zowiezo tegen [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-03-2006 13:05] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |