|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
willekeurige gothics opgepikt? Je moeder. |
|
quote: |
|
Wow Mooie grot! |
|
quote: Wat voor camera heb je? Aan het formaat van de foto te zien nog steeds een compact? Lekker makkelijk meenemen, zo'n compactcameraatje. Voor al uw feesten en partijen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: FujiFilm FinePix S7000 Foto is wel ernstig verkleint overigens enne de camera is niet echt een kleintje. Moet nog hard oefenen met de handmatige instellingen hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-04-2006 21:02] |
|
quote: Ik denk dat Aargh niet het aantal pixels bedoelde van de foto maar vooral de verhouding. Nagenoeg alle compactcamera's hebben een 4:3 sensor, terwijl digi-SLR-camera's standaard 3:2 foto's schieten. |
|
quote: Prachtige foto. Vorige maandag zelf naar de zoo geweest, diertjes gaan fotograferen. Deze vond ik nog wel mooi gelukt, maar ik zit toch nog wel een niveautje lager dan de meeste geposte foto's hier.. |
|
quote: Ah die manier, joh begin net Nog een paar plaatjes Commentaar? Graag, waar op te letten enzovoorts. Moet overigens eerst de camera maar eens leren kennen, deze foto's zijn allemaal op standje automatisch genomen.. richten en klikken. Verder nog eens leren hoe om te gaan met bewerkingsprogramma's, ik heb er in ieder geval weer een uitdaging bij. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-04-2006 21:59] |
|
Vanmiddag en in de vroege avond wat foto's gemaakt bij Kasteel Terworm. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gaaf kasteel en mooie foto`s! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ah, nee, die stop je niet echt in je binnenzak, nee. Da's een nette camera, Mayo. Ga je vast een hoop plezier van hebben. quote: Hier heb ik heel veel geleerd over de grondbeginselen van het handmatig instellen en shit. Een nuttige cursus, en helemaal gratis. Je kunt er zelf oefeningen bij verzinnen om in de praktijk uit te proberen wat je in theorie geleerd hebt. Da's het mooie van digitaal, het kost je geen rolletjes en ontwikkelkosten en alles. Gewoon schieten, schieten en nog eens schieten. Het gaat vast lukken, je foto's laten alvast zien dat je er veel lol in hebt. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ah thnx, zal eens kijken. |
|
quote: gave foto's Morgil, vind alleen de positie van een aantal foto's net niet helemaal. Deze is prachtig: Oh en Morgil vond deze foto van mij ook in je album. WTF?!? Bazzio Attacks!!! |
|
hey is die laatste bij hoogvliet genomen? |
|
Errug mooie foto's, Morgil. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: WTF? Dan ga je gelijk twijfelen aan de authenticiteit van de rest van de foto's, zou ik zeggen.. Oftwel: of het halve album niet bij elkaar "geleend" is. |
|
quote: Dat was toch die foto met een hinderlijk dingetje erop, had zij die niet weg gedingest met fotosjop? |
|
quote: Euh nee, Spijkenisse, maasboulevard. Maar het is idd Hoogvliet. Oh en Snaack, daar twijfel ik niet aan. Zit net te denken dat Morgil iets toen het origineel wat had bijgeknipt of geshopt zoiets dergelijks. Ik had hem alleen niet daar verwacht. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Juist, had dat rechterstruikje weggehaald. Die uploaddinges stond toen aan toevallig, had geen zin om een andere op te starten. De dieren waren best lastig te fotograferen, zaten echt geen moment stil, vandaar dat de positie soms beter kan. Ik ben allang blij als ze scherp zijn Was vooral bij de vogels een hele klus. En Snaack, dat zal ik maar opvatten als een compliment. |
|
fotos van Istanbul, maar geen toeristenkiekjes. Deze zijn overigens door een digitale camera gemaakt. De andere van mn spiegelreflex waar ik meer van verwacht komen later als ik ze gescand heb (laatste is van een jaar teurg, dus niet Istanbul) |
|
quote: Altijd gaaf deze foto's Bazzio Attacks!!! |
|
quote: misschien wat goedkoop, maar ik moest meteen hier aan denken (enneh, ook wat late reactie) don't fuck the system, change it |
|
Ik moet nog veel leren zie ik als ik door dit topic heenblader. spelfout weggehaald... |
|
beekse bergen is tof ja helaas niet zo scherp |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |