|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar doe ik het voor signature |
|
Ik hou wel van dier proeven, lekker medium rare met een pepersausje. Against God and Government |
|
MWOEHAHAHAAAAAA!! Origineel When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Klopt zeker. Gelukkig snap je dat ik idg wel extremen moest noemen om n punt te maken om jouw eenzijdige opmerking te pareren met de andere kant van de waarheid. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kom aan hoe lang ken je Hyp nou. Hij meent dit en voor je t weet komt er weer n heel lang bericht uit de Hypnoscube waar alleen hijzelf soms wat van snapt When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hoezo eenzijdig? Ik zeg alleen dat ik, werkende in een sector waar proefdieren worden gebruikt, nog nooit iemand ben tegengekomen die het voor zijn of haar plezier doet. Als jij in jouw omgeving alleen psychopaten tegenkomt dan kan ik daar weinig aan doen natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: O. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-12-2014 22:30] Against God and Government |
|
quote:Je ontwijkt de waarheid met n leuke halve belediging, prima, moet je zelf weten. Gelukkig noem je de wetenschappers waar ik t over heb ook 'psychopaten'. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik snap natuurlijk wel dat je tegen dierproeven bent, je bent natuurlijk meer van de gebedsgenezing, dan heb je die beestjes niet nodig. Against God and Government |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 01-12-2014 23:11] When your people matter, menstrual health matters |
|
Dude. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja sorry hoor... je hebt gedeeltelijk gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 01-12-2014 23:11] When your people matter, menstrual health matters |
|
Als Rotzak en Fusion samen zouden werken, hebben ze net een hoog genoeg IQ om de veters van hun gezamenlijke schoenen te kunnen strikken. |
|
Ja? Wat is jouw IQ WMP? When your people matter, menstrual health matters |
|
He jammer, heb ik het gemist. Against God and Government |
|
Hoog genoeg om individueel de veters van mijn schoenen te kunnen strikken. |
|
quote: Gaat ie zo doen, terwijl ik je nog wel zo hoog had zitten. Against God and Government |
|
Die liefde. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Daar is dan ook alles mee gezegd. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hij heeft helaas niet de optie om god de almachtige te vragen hoe hij zijn veters moet strikken natuurlijk, ik vind dit een beetje denigrerend van je hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-12-2014 23:42] Against God and Government |
|
Weet je rotzak, sommige mensen zijn gewoon niet zo grappig, ze proberen t te erg. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja hou er dan ook gewoon mee op. Against God and Government |
|
Zzzzzz When your people matter, menstrual health matters |
|
Begin je nou weer over die bijen? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |