|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Hangt een beetje van de stelling af denk ik.. als je het stelt in de zin van: OF wel dierproeven, OF helemaal niet (dus zonder onderscheid tussen voor geneeskunde en voor cosmetica) , dan kan je pro of contra , voor of tegen, zijn.. .. en dan ben ik eerlijk gezegd VOOR, PRO dus.. EDIT: Als je dus inderdaad zoiets hebt van 'jammer, maar noodzakelijk kwaad' zoals je zegt, dan ben je dus PRO, immers als het een referendum-onderwerp zou zijn zou je voor stemmen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-07-2005 0:22] |
|
quote: nogmaals de meeste medicijnen kunnen niet op mensen worden getest omdat een generatie te lang duurt hierdoor vertraagt het ontwikkelen van een medicijn met iets van 100 keer. cosmetica gaan al beter op mensen. maar elk medicijn wordt al getest op mensen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik probeer zoveel mogelijk producten zoals make up, te kopen die niet getest zijn op dieren. ook wanneer een art mij dingen voorschrijft wil ik bewust zijn of het getest is op dieren. het jammere is dat de meeste artsen daar niets van af weten. Maar goed ik denk dat sommige mensen best dankbaar zijn dat er op dieren is getest zodat zij beter konden worden.. maar ten koste van wat... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het is trouwens niet zo dat elk merk individueel tests uitvoert op dieren. Er zijn "een aantal" grote onderzoekscentra en de "grote merken" kopen daar onderzoeksresultaten, if I recall correctely. |
|
quote:volgens mij ook want dat zou echt te kostbaar zijn. En volgens mij mag dat ook helemaal niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Contra. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Laatst in Delfzijl kwam er zo;n promomedewerker naar me toe die me vroeg of ik voor of tegen dierenmishandeling was ... zucht .. |
|
quote: klopt. De redenatie van de dierenbescherming is echter dat de cosmeticabedrijven die daar hun info kopen ook schuldig zijn omdat zij ze in stand houden (de dierproeven). |
|
quote: Pro en dan zijn hond in elkaar meppen? wat een rare vraag. Ben je pro of contra moord op kleine kinderen? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-07-2005 8:16] |
|
quote: Natuurlijk kan dat wel, ik kan me best voorstellen dat iemand een teringhekel aan dieren zou kunnen hebben. Zo ben ik pro duivenproeven (proeven als in 'experimenteren' ).... klereschijtbeesten, vorige week een pond poep weggeschrobd! Er zijn toch ook mensen pro burgers opblazen, dan is pro dierproeven een veel kleinere stap. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik stem voor moord op kleine kinderen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ja zo ongeveer heb ik het ook begrepen. Ik had van een vriendin een lijst van merken gehad van de Peta, die dierproefvrij zijn. En bedrijven die het claimen te zijn, maar niets wouden onderteken. En bedrijven die het absoluut niet waren. Veel van die bedrijven laten andere bedrijven op dieren testen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik proef graag dieren! Een heerlijke biefstuk maakt kleine Paultjes blij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Slaan die anti-Wehkamp billboards ook op dierproeven met zo'n foto van een hondje met verband op z'n kop en een link als www.wekrijgenwehkampklein.nl of zoiets? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Fuck, je was me voor |
|
Yves rocher test WEL op dieren al zeggen ze van niet Ik ben dus echt vet tegen! is nergens voor nodig..alsof ratten dezelfde hersenen hebben als mensen??? laten we zeggen dat ik heel veel heb gezien. |
|
Wat heb je gezien dan? |
|
100% tegen. De cosmetische industrie is gewoon een smerige aangelegenheid die ons allerlei schoonheidsidealen opdringt, en de medische wereld hoeft ook niet met dieren te experimenteren, wat mij betreft. Ziekten moeten woekeren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, ik ben dus zo iemand die daar dan gaat kijken en ik zag die ratjes vol met elektronica in hun hersenen gepland en we hebben ons vastgeketend(lang geleden) om die beessies vrij te krijgen... niet gelukt.maar was heel bizar. |
|
Dat vind ik dan weer kansloos, net zoals ik vegetariers en veganisten kansloos vind. Hippies die geloven in symptoombestrijding en zich daar helemaal voor inzetten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, laat mij dan lekker kansloos en vegetarier zijn, het interesseert mij tenminste en ik probeer er wat aan te doen. wat ieder doet moet tie zelf weten, laat mij dan mijn ding doen. |
|
vechten???? |
|
Ik val je niet aan, wat jij doet moet je zelf weten, ik geloof er gewoon niet in. Je hoeft niet op je achterste benen te gaan staan. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zoals jou ook echt denken dat ze de wereld veranderen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |