|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mooi verwoord. |
|
Pies en luf jongens, het weer is nu veel temooi om hier over telullen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Slotje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hoho! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Sieg Heil! Against God and Government |
|
quote:Gezondheid! |
|
Dan doe ik ook maar mee met de plaatjes. Lekker veelzijdig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En dan nog een sexy hitler om het af te maken. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: check edit: wel de goeie quoten [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2007 19:59] Je moeder. |
|
Topic titel doet me denken aan Type O Negative: we hate everyone . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Je denkt toch niet dat ik zelf zo creatief was? Zenial |
|
Je hebt in ieder geval smaak! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 16-04-2007 20:36] |
|
Suck my piss |
|
op verzoek van Zenial dan maar hier antwoorden: quote:Ik kan er niet eentje noemen en weet je hoe dat komt? Omdat linkse politici iets hebben wat Wilders niet heeft: FATSOEN. Ik heb nog nooit een politicus links van het CDA erop kunnen betrappen dat zij een ferm deel van de wereldbevolking consequent bleven schofferen. Voortdurend ongefundeerd de aanval blijven zoeken en alles op 1 hoop gooien. Daar maak je inderdaad vijanden mee. Doodsbedreigingen keur ik ook niet goed maar Wilders is om de dooie dood geen lieverdje. Ik moet er werkelijk waar niet aan denken dat die populist ooit in de regering komt. O ja, er zijn wel degelijk bedreigingen geweest na de moord op Fortuyn. Maar dat hoort allemaal wel volgens jou he? Melkert en Rosenmoller die om die reden de politiek de rug toegekeerd hebben omdat zij en hun gezinnen meerdere malen bedreigd werden en ze doorgeladen pistolen kregen toegestuurd. Dat in aanloop van de verkiezingen iedereen die linkser dan het CDA stemde voor moordenaar werd uitgemaakt, nota bene ook door de achtergebleven LPF-leden die vrolijk verder gingen met campagne voeren en dat dat ook gewoon gedoogd werd terwijl de andere partijen hun campagnes uit pieteit gestaakt hadden. En dan nog een blaaskaak als Spong die rechtzaken wilde starten. Zum kotzen |
|
Nee, weet je hoe het komt? Omdat links, politiek correct is in nederland. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, 'politiek correct' wordt tegenwoordig als iets negatiefs gezien. De logica daarvan ontgaat mij eerlijk gezegd. Zo correct vind ik links ook weer niet; veel slap geouwehoer, valse beloftes, etc. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
als Wiegel mag, mag Jan ook [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-04-2007 13:40] |
|
quote: Het grootste deel wat in media gerelateerde bedrijven/instellingen rondloopt is gewoon links, daar hoef je niet lang bij stil te staan. De berichtgeving is gewoon meer geneigd links te accepteren dan rechts. Verder is het overgrote deel van NL links. Ik denk dat dit wel genoeg zegt over de politiekcorrectheid. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wiegel mag dan ook niet. Hij daarentegen... Verder vond ik Zalm bijna altijd wel top. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hmmm is dat zo? Als je als burger zo iets zegt okee, maar als een politicus in functie zulke dingen zegt gaat het verder dan alleen het uiten van je mening, dan spoor je andere mensen aan ook alle moslims over een kam te scheren. Net zoiets als een imam die in een moskee slechte dingen over de westerse cultuur zegt. Dat is ook niet simpel vrijheid van meningsuiting. Zenial |
|
Ach, vergeet de Dieuwertje Blok van de Nederlandse politiek niet, ons aller Femke: Maar ehm, wat is eigenlijk de zin van dit topic; zowel links als rechts hebben zo hun eigenaardigheden. Komt ervan als je steeds in hetzelfde hokje zit. Overigens heb ik die Wiegel ooit meegemaakt als commissaris van de raad van bestuur bij een voormalig werkgever: man, ik wou dat hij puur politiek was gebleven Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nieuwsgeving is eenzijdig ja, dat weet ik, maar noem het daarom liever incorrect. Ik krijg vaak de neiging dat politici die goed hun werk doen en niet allerhande ongefundeerde ongein in de media spuwen als 'politiek correct' bestempeld worden. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-04-2007 13:54] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zo, nu hebben we het dieptepunt wel gehad. (tenzij iemand nog effe stalin en mao wil laten zien). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |