|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze hier heeft zijn ticket al voor 2 dagen |
|
Anathema bedoel je |
|
quote: 2 dagen pas? |
|
Twordt onderhand wel tijd dat ze nog effe een echt brute band voor de vrijdag programmeren. Alleen Kreator is een beetje mager. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ach gewoon zuipen en bangen |
|
Schrijf oewe nu in voor het graspop-zuip-contest (Nederland vs. België ? ) Ik doe mee!!! ------------- Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
Ik doe mee!!! ------------- Snagger ZwAaRmEtAaLlLlLl |
|
nonkel Zjos doet ook mee... |
|
quote: argh wat is nonkel nou??!?! |
|
axamentanen en de ocenanen tegen de hollanders, sorry boys, geulle mokt geen schijn van kans! mor toch zal het wel lachen worden "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Als je versterking nodig hebt van de Asters moeje maar roepen é! |
|
algemene oproep aan de belgen: komt en verenig u uit alle hoeken van vlaanderen en laat eens zien dat we uit het land van het bier komen! up the flanders! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Zuipwedstrijd: Er zullen tal van mannen uit de BBQ (metal café in Oostende) aanwezig zijn. Met die mannen is België al gewonnen! Mijn beste Nederlanders, als jullie daar tegen beginnen te zuipen mogen ze jullie al halfweg in bewusteloze toestand naar buiten dragen! DE BBQ RULES!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ach de vlaanders hoorden vroeger ook bij denne brabanders (neerland) dus ik doe zeker niet onder voor denne belgen Nou motten we wel een eerlijke partij krijgen haha Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nonkel is hetzelfde als oom Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik doe wel mee aan de kant van de Belgen... 'k wil winnen, dus.... |
|
quote: Ik vroeg me af; ben jij toevallig een broer van Wim Baelus? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: die heb ik vaker gehoord maar kblijf het lullig vinden dat je ons opeens laat stikken omdat je moonspell interessanter vind... Je moeder. |
|
quote: duizendmaal dank |
|
quote: idd dus... ken je'm persoonlijk ? |
|
SLAYERRRR!!!! meer wil ik niet zeggen.. daar draait graspop om!!!! |
|
quote: Niet helemaal mee eens, dan doe je toch een hele hoop andere bands tekort. m.n. Cannibal corpse, Bruce Dickinson, Hypocrisy, Arch Enemy, Halford, Dismember, Kreator, en meer. Voor mij draait Ozzfest meer op Slayer (anders was ik zekers niet naar ozzfest gegaan, fucking nu-metal troep ) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ikke blij , ik heb hier een ticketje voor mijne neus liggen met twee beveiligingen, kleur donkerblauw met oranje letters erop en witte en lichtblauwe letters erop, met op de achtergrond een meisje met vlechtjes en een zwarte electrischr gitaar, nummer 004853 . . . . . . . jaja, het is een ticket voor twee dagen inclusief camping en parking (die ik niet nodig heb , ik wil mijn geld voor de parking terug ), voor een festivalletje die plaatsvind op 5 en 6 juli, het is GEEN festivalo waar er R&B of één of andere van die zooi (newwave, gothic en folk niet inbegrepen, dat mag natuurlijk wel gedraaid worden op de camping ) gedraaid wordt, maar de lekkere wilde, beukende tgeluiden van supere groepen op het podium, het wordt lekker en lekker en lekker en hopelijk ook , het is voorwaar een ticket voor .......je raad het al.........GRASPOP Dessel, here I come, zal misschien nog ne gast van mijn school tegenkomen, wie weet, het is ene die in Dessel woont, de gelukzak, ik had vorig jaar en het jaar ervoor en het jaar ervoor nog examens met graspop en die kon het in zijn tuin horen en ik zat er zooooooo ver weg van maar dit jaar zal ik er staan op die weide, eindelijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat heb ik gisteren gedaan?? 3x raden BROODJE POEP! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |