![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sharteel: *hint* closeupje van Anathema... *hint* ![]() ![]() |
|
YES! meet 'n greet gewonnen met Slayer! ![]() ![]() |
|
quote: proficiat ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Dank u! Weet er trouwens iemand hoe het er bij een meet 'n greet aan toegaat? ![]() |
|
quote: neen, ik heb wel al met bands gesproken na een optreden, zoals met After Forever, Tristania, Fintroll, best wel leuk ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:k met zen allen bij slayer in de pit ![]() |
|
quote: DEAL! ![]() |
|
quote:nu nog de rest meekrijgen he ![]() |
|
Sharteel ik ken ook iemand die moet helpen aan de mindview stand... maar de laatste dagen is hij niet meer online geweest ![]() hij noemt maarten... (dacht ik ![]() ![]() |
|
ik vertrek vrijdag om 8.30 hoor ik net joepie joepie ![]() |
|
quote: Dan zit ik nog op me werk ![]() ![]() |
|
quote:hoe? toch niet door error, want geen enkele van mijn emails die ik gezonden heb is aangekomen,en het was het juiste adress ![]() |
|
quote: Bah, wat naar voor je! Je zal vast zenuwachtig zijn.. Zal ik in jouw plaats gaan? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:nee ik wil in zijn plaats. Of wil je ervoor worstellen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 03-07-2002 21:13] ![]() |
|
*g* ![]() ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
nog 2 nachtjes ![]() ![]() ![]() kan niet wachten totdat me auto start en we gaan............... [Dit bericht is gewijzigd door ozzy op 03-07-2002 21:59] vergeef me, heb dislectie ![]() ![]() |
|
quote: Jawel! Via error! 'k ben het juist gaan vieren ![]() Ik was waarschijnlijk de eerste want ik zat juist achter m'n computer toen ze het aankondigden. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
morgen morgen morgen!!!!!! ![]() |
|
quote: Ja ja ja ja ja ja ja ja ja !!!! *springt van ongeduldigheid!!* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
LOL en morgen wordt het weer slecht weer en de daarop volgende dagen ook ![]() ![]() |
|
BOEIEEEE!!!!!!!!!!! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
Mijn lol ook niet maar ja wordt toch liver niet nat ........ ![]() |
|
Tuurlijk zou het beter zijn als het zonnetje lekker scheen, dat je relaxed op het gras kon zitten en zo (net als op Ozfest), maar ach......zolang er maar ![]() ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |