|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
J quote: Je hebt gewoon je kans gemist om een groupie te worden? Da's nou pech hebbuh The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Groupie!!!! Waar zie jij mij voor aan zeg?!!! De eenigste reden waarom ik het vond dat ik niet wist wie het was, is dat ik misschien wat vrijkaartjes van em had kunnen aftroggelen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: en wat had hij nou voor tegenprestatie van jou verwacht... Ik plaag je maar Shadowlandje; ik snap ook wel dat je alleen beroemdere muzikanten prefereert. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2002 10:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heyhye, wat is er mis met groupies... Weet je wel hoe moeilijk het is om een goeie groupie te zijn.. Al die sociale regeltjes enzo die je moet kennen.. Niet onderschatten hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ligt eraan wat voor tegen prestatie het zou zijn...veel meer dan een biertje zou ie niet meer van mij krijgen! Is het vandaag de national ik plaag Sara dag!?! Hier op m'n werk zijn ze ook al bezig! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: It's your day indeed!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Aaah arm ding.. Maar volgens mij kan je daar wel tegen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: JA! Goeie collega's heb je |
|
En nu graag weer over Graspop I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het feest zou maar compleet geweest zijn als Opeth ook kwam, nu moeten we de week erna speciaal daarvoor naar Dynamo... |
|
Op die geustbook van GMM zijn ze ook weer grappig bezig. Ze zeggen nu al dat biohazard niet zou afkomen. Starks moet ik nog naar MDB gaan kijken |
|
Waarvoor denk jij dat ik tot zaterdag op graspop wil blijven? Juist, voor MDB ja |
|
HEEEEELLLLPPPPPPP Waarom duurt het nog zo lang, nog veertien dagen, ik kan echt nie meer wachten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vooral omdat Moonspell komt ja maar ook het aantal ZM forummers is best groot ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: doe dat maar ja zie je tenminste kwaliteitsmuziekanten [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 21-06-2002 13:39] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:kan die groep niet zien of ruiken, laat staan horen |
|
ei kerel, MY DYING BRIDE RULES!!!!!!!!!!!!! Die mannen zien geweunweg super!!! tis voer under dak goan no graspop Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:2 jaar geleden vond ik zo slecht dak halfweg hun optreden ben afgezakt naar de hardcoretent. En kheb daar nog een goeie groep leren kennen ook. cro-mags |
|
quote: E jal e kir under nieuwe CD hoord? Deen is geweunweg subliem!! Kverlangen der al achter voe die mannen da live te zien briengen!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: MEE EENS!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Die mannen hebben ier geen smaak! MY DYING BRIDE RULES!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Jaa!! Klasse is dat zeg! |
|
quote: dat heb ik dus met alle hardcore bands... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |