|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
machtig!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nog 5 keer slapen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik kan al niet wachten van in mijn bed te duiken! |
|
Ik kan ook niet wachten om in mijn te duiken hahahaha |
|
ahum... De laatste ker dat ik keek was dit het graspop topic, niet het lul-maar-een-end-weg-topic... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
tsssss......... Feit blijft dat het nog maar een paar dagjes duurt voor het zover is |
|
ik heb er ook al verschrikkelijke zin in!!!! |
|
Nu het weer nog Bazzio Attacks!!! |
|
h-tjes all round, en L-etjes up north, dat ziet er GOED uit! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nog maar 4 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
mij niet zwaluwachtig maken he! ik heb al dorst genoeg zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zolang het niet regent kan niets die dag nog stuk maken |
|
Precies het moet gewoon droog zijn is al genoeg En dan feesten |
|
Zo'n zin zo'n zin zo'n zin.. En misschien op de laatste moment toch nog een fotopas :-) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat is helemaal fijn ja |
|
eindelijk weer lekker met een tentje op een festival. Ik heb er echt onwijze zin in. |
|
Ik ga maar en dag |
|
quote: Zwijg me effe van tentjes en festivals... Wij hadden dit weekend onzen tent opgezet naast de wei waar een lief klein ezeltje zat.. De camping was nogal lawaaierig (vuurwerk en dergelijke), maar die KUTezel sloeg er toch in om zelfs over al dat lawaai hoorbaar te zijn met zijn fuckin' gebalk... Geen oog, maar dan ook geen oog dicht gedaan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
nou als je al wakker ligt van 1 ezel.....veel plezier op graspop dan |
|
Hoe gaat iedereen trouwens naar Graspop? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Het was een ezel from the pits of hell... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Met den auto. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Wij ook I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Met de trein vanuit Oostende met The Wounded Immortal, de trein van 9:49 met aankomst in mol om 11:02, dus ruimschoots op tijd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |