|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb er ZIN in!! |
|
quote: je vergeet slayer, cannible corpse en immortal |
|
Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
het wordt daar GEZELLIG , o wee, ik kan echt nie wachten, ik zou zeggen dat we al onze tenten een beetje bij elkaar zetten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jah natuurlijk! en mijn tent is te herkennen aan ZM op de zijkant |
|
Kan iemand me helpen voor het volgende? Hallo, ik heb 2 tickets nodig (voor de 3 dagen - 28/29/30) voor Rock werchter (TW) Misschien dat iemand me kan helpen om ze via een voorverkooppunt aan te kopen in Nederland, ik kan me moeilijk voorstellen dat het in Nederland zal uitverkocht raken. Hier in Belgie is Zaterdag al uitverkocht, en tickets voor 3 dagen zijn heel moeilijk te vinden. Mocht je me kunnen helpen stuur dan zo snel mogelijk een email naar info@voidsales.com oftewel via het forum antwoorden Met dank. http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Ik kreeg hier dus zowaar een hartaanval, want ik dacht dat het over Graspop ging!.. *hart herstelt weer* ready to wrestle [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-06-2002 17:10] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Het gaat hier over GRASPOP ON TOPIC PLEACE Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik kom helaas alleen op zaterdag (kwam er te laat achter dat het nu 2 dagen is ) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: daar kom ik niet voor Slayer heb ik al gezien, hoeft voor mij niet zo en ze spelen een deel tegelijk met My Dying Bride, dus ik kies duidelijk voor MDB Cannibal Corpse, tja, als ik tijd heb effe kijke... Immortal: zie CC ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: "Als je tijd hebt effe kijke" Gaat bier weer voor? |
|
quote: hehe, ook maar ik bedoel als er geen andere band speelt die ik wil zien ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Alleen maar als je Slapshot en The Vandals boven Immortal en CC kiest. |
|
quote: indeed my dear |
|
Komt Immortal eigenlijk nog wel op Graspop?? Enneh, ben er vrijdag ook al, kom vanuit Noord Holland.... Pain is my Power |
|
quote: Voor zo lang dat ik weet wel ja, op de site staat toch geen betreurend nieuws. Voor alle info: http://www.graspop.com Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: *vind dat-ie ook recht heeft op een worstelmatch met mislyd* Fotoooow hu? Nu jah je hebt em al gezien op MSN maar hier, voor de geïnteresseerden, een tweede en laatste maal *tromgeroffel* http://www.bakkerij.torfs.easynet.be/cofmeetingphotos/03.jpg (1) ik ben niet aan het dansen (2) ik ben niet *zo* dik, het is de wind onder m'n shirt en jas [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 09-06-2002 9:56] |
|
Ja bieh! Ik, Wil Schuurman |
|
ik heb er ook zin in, waarom nog zo lang wachten |
|
nog 25 dagen |
|
quote: Volgens mij ben jij iets te enthousiast: |
|
quote: als ik naar graspop.com ga, staat daar toch echt 25... |
|
Davy heeft toch echt gelijk, nog 26 dagen.... Ik, Wil Schuurman |
|
argh waar slaat dat nou op!?!? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |