|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nonkel????? argh |
|
Manic Movement! Nu nog Opeth en het feestje is redelijk compleet... |
|
Wat, is Manic Movement ook zo saai dan? |
|
Ik zal er ook zijn... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Neen!!! |
|
In dat geval moet ik erbij zijn.. Snagger Necromantica Asherah Beli Mawhr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hmm, ik ben nog heftig aan het twijfelen. |
|
why? |
|
Ik ga eigenlijk alleen naar Graspop om Halford een keertje te zien. De rest zie ik wel op Wacken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik wil dus ook naar wacken en het is dus een beetje dubbelop en kost wel weer een hoop poen. Maar mischien ga ik nog wel. |
|
Ik denk dat ik Wacken ga skippen moet ik even mijn kaarten verkopen want MOONSPELL komt op Graspop en niet op Wacken ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
en Halford is gecancelled toch?? voor Wacken in ieder geval wel, in verband met de reunie van Judas Priest (toch?? hehe) ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: ik heb wel interesse. zal ik je ff mailen? |
|
Halford is voor zover ik weet niet gecancelled voor Graspop. En voor Wacken had hij nooit bevestigd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Halford tour zou idd gecanceld zijn, maar op Graspop zou'm zeker komen |
|
De BBQ staat klaor Ik, Wil Schuurman |
|
LOL, de vandals komen ook, iedereen die d'r heen gaat, gaat allen de vandals zien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmms... Is dat geen punk ? Ik ben bang dat ik niet in marquee 2 zat komen, behalve bij DRI Ik, Wil Schuurman |
|
Yeah, en goeie punk ook nog, die kerels hebben echt een paar geniale nummers gemaakt. Download eens mohawk town van ze. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat HOEFT nu ook niet echt... |
|
idd halford zou'k niet echt missen, zolang Saxon, DRI, Rage en Doro maar doorgaan. btw dilemma: graspop gaan, OF PA zetten op een festivalletje en een heleboel geld verdienen... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: je gelooft het nooit ze zijn NOG saaier Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hallford bezorgt mij nou ook niet echt rillingen over mijn rug omdat de muziek zo mooi is, maar daarentegen vind ik um wel lekker "over the top", dus ben ik wel benieuwd naar het legendarische nummer "reserection" en vooral zijn show die ie neer gaat zetten [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
dat nr heerst, het is wel helemaal anders gespeld maar ik waag er me liever ook niet aan, en qua show is er neit veel aan, tenminste als ik mag veronderstellen dat er niets meer gewijzigd is sedert de laatste keer ik ze/hem zag in Birmingham Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |