|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En je kan er abonnementen nemen en cd-tjes kopen.. [/quote] En 1 keertje de Mindview thuisgestuurd krijgen zoals Gunman vorige jaren,zeker?Ach ja,je kan er lekker goedkoop goeie cd's op de kop tikken!!! En naar Sharteeltje komen kijken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ehm,...dat was toch wel ne keer of 3 zenne,(beetje versprijd maar soit) toch wel de moeite dus, maar das off topic. Ik kom zeker eens langs. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Axamenta komt ook naar graspop!!!!!!!!!!!! YES!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hehe, wel effe heel het bericht lezen IceQueen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Geeft toch niks, als r iemand van die gasten ne tourné geeft blijft t I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
MAES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: inderdaad het enige mindere punt op graspop. Het zou wel jupiler mogen worden, of ten minste stella. |
|
Tssssk...PALM verdomme! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
jaaa, komaan, nu iedereen zn favoriete biertje invullen... |
|
Nee, dat doen we niet . On topic. |
|
Grrr Nu heb ik enkel kaarten gekocht voor zaterdag, maar achteraf bekeken is vrijdag ook niet slecht.. Kijk nu wat een stommiteiten ik bega met die geruchten dat er geen kaarten meer zouden zijn, terwijl het nog lang niet uitverkocht is... Al die stress is niet goed voor mij.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Verkoopstechnieken zijn dat Vrijdag is zekers niet slecht, Anathema speelt vrijdag... |
|
quote: You en I.. Samen de eerste rij onveilig maken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zekers wel |
|
quote: ik doe ook mee |
|
Ik wil die Vincent nou ook wel 'ns zien . |
|
quote:Ik ook! We hebben een date! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: khad het net gezien ja dat word dus Immortal en Cannibal Corpse ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
oooooooooh, het wordt er echt te gezellig, Axamenta speelt ook , o wee, het zal er toch zoooooooo leuk worden , ik heb er zin in!!!!!!!, waarom duurt het nog zo lang, en Wounded Immortal, de vrijdag kunnen we vertrekken wanneer we willen, heb alvast gezegd in het interimkantoor dat ik die dagen niet kan, dus ja, Graspop, euh, Dessel, here I come sorrie voor mogelijk overdadig smiliegebruik, maar ik ben echt te enthousiast Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mordheim ge hebt echt wel verwarring gesticht met uw bericht.... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hehehe .. nu maak je Beli wel teleurgesteld hoor |
|
quote: Ehm,......wist je....? Ach eigenlijk vertel ik liever niks I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ton vertreken we rond een uur of negen e ton zijn we mooi op tijd, en lees een svolledig het bericht van mordheim, ze zeggen dat ze komen, niet dat ze spelen. |
|
quote: ok, ver***me Mordheim, you are confusing me, om negen uur lijkt me prima, eens zien op de site van de NMBS (Nationale Maatschappij van de Belgische Spoorwegen, dit om eens alle verwarring uit de wereld te helpen) dan ook eens zien om hoe laat iedereen in Gent op diezelfde trein kan jumpen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |