|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een paar biertjes?? You've got yourself a deal :D Shiiiiiiit! Over 2,5 dag ben ik al onderweg! Ik kan bijna niet wachten!!!!! Hargh! [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 02-07-2002 19:54] Bring The People Together |
|
quote: ROFL.....van Urbanus uit Hector hahahahahhaha |
|
quote: eindelijk iemand die die scene nog kent, vinnik een heerschscene uit die film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja, dedeen die da nie kent is ook gin zuveren wi geloof ik Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: te warm is ook weer niet zo leuk, liever een aangename temperatuur, matig bewolkt met kleine wolkjes, een onweer mag ook wel, mooie bliksems zien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wie neemt eigenlijk een fototoestel mee? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
[quote]Op 2 juli 2002 20:30 schreef beli mawr het volgende: eindelijk iemand die die scene nog kent, vinnik een heerschscene uit die film.[/quote Urbanus Rules !!! ook de show van scheveningen, ken ik ook helemaal van buiten hahahahhaha |
|
Dan moet je om 21u15 kijken naar VRT 1 .. Daar komt geloof ik dat stukje in van "Wij zijn de mannen die de gaas doen brannen, de klinken repareren en de vrouwen ambeteren.." ofzoiets.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: heeft iemand hoe houdt je je tent droog op graspop tips? |
|
quote: Niet in plassen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: plastic zeil erover, oftewel eerst eens goed bespuiten met waterichtmaaksproeistof, te verkrijgbaar in spuitbusvorm, meestal wel ozonvriendelijk, dus toegestaan te gebruiken. Daarvoor zet je best wel je tent eens op, alvast ook al weer een beetje training. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nee dat bedoel ik niet, meer zo van als het heel hard regent ofzo |
|
Een beetje modder kan geen kwaad (he wounded immortal ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: en de pater kwam dichter, en dichter, en dichter, en die naderde eh, omdattem dichterbij kwam.... -plat- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ben een 'Vlaams Meiske' je mag me altijd eens komen trakteren [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 02-07-2002 21:25] |
|
zal ich doen als ge mij weet te vinden, Duvelkes genoeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
:D stuur eens een foto btw als er iemand een meisje ziet met een soort raar blond haar en een engelsch accent, die hoort bij *ons* ..en dan vind je me wel |
|
Simpele tip veur je tent: kom vroeg en zoek een ietsje hoger gelegen plek uit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bij dien in jeansvest mot ge zijn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Joah joah joah Ik vrees dat ik de enige ben met een sodom petske dus mocht u mij zien schroom niet om me aan te spreken ik bijt niet (tenzij je een lekker wijf ben) en voor bier ben ik je maat! Ik, Wil Schuurman |
|
heers, dat sodom petje verdoeme kan jij hard lopen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Lopen ? euhm... hoe later op de dag hoe trager het gaat vrees ik Ik, Wil Schuurman |
|
machtig, ga'k aan de haal met't petje Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |