|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En nog steeds met Immortal, Saxon en Cannibal Corpse.... Zwaar Metaal: Als het goed is kom je ook langs Heerhugowaard, hoe laat ben je daar, misschien kunnen we daar al in de trein afspreken, mocht je dat willen.... Pain is my Power |
|
Er moet toch niet teveel afvallen op Graspop hoor hehe.......... |
|
Ik hoorde geruchten dat DORO af gaat vallen, oh wee oh wee als dat gebeurd!! Ik, Wil Schuurman |
|
Nog maar 2 nachtjes pitten -danst- *chachachachacha CHA* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ja en dan feest in de regen hahaha |
|
overmorgen Het koimt verdoprie toch wel heel dicht bij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vandaag maar eens even de lokale slijterij met een bezoekje vereren, de verkoopster begint tegenwoordig spontaan dollartekens in der ogen te krijgen als ik richting het vodka-gedeelte loop. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm.. Het is nu toch al lang stevig aan't regenen. Zo erg hoeft ook weer niet. En ik heb helemaal geen waterdichte kledij.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
maar wie neemt er nu een fototoestel mee voor de hylarische momenten op de camping vast te leggen? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
'k zal u wa vuilniszakken meebrengen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
neen geen fototoestel!!!! not this time gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zal te herkennen zijn aan een bandana met daarop een zeeroverteken. Vorig jaar plots in mijn handen terecht gekomen tijdens het crowdsurfen De rechtmatige eigenaar, of wie der 1 wil hebben mag hem terughebben hoor, ik heb mijn plezier er al aan beleefd |
|
quote: hmm is heerhugowaard nie de andere kant op? voeg me es toe op msn dude mja Heerhugowaard is de andere kant op.. ik zie je wel in amsterdam.... oja.. 0618488950.. altijd handig [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 03-07-2002 13:42] |
|
quote:ik een wegwerp van 36 fotoos. |
|
ok, das al goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik neem zowiezo m'n fototoestel mee, maar zal niet veel op de camping te vinden zijn vrees ik... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:maar het zal meer zijn voor de groepen te fotograferen hoor. Pak je gie der 1ntje mee of ni [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 03-07-2002 13:37] |
|
'k denk da'k morgen een regenjas ga kopen als't zo verder gaat |
|
De weersverwachtingen: http://www.meteo.be/nederlands/index1.html?VerwTxtBelFrameDefs.html&Menu1_4&Verwachtingen Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:kdenk dak toch niet in de open hemel ga slapen als het zo verder gaat. |
|
quote: Je hebt nogaltijd de biertent op de camping hé! |
|
Muhaahhaa lol dar kun je ook pitten ja met je kop de bar |
|
quote: ik waarscheinlijk niet, helaas wel te zeggen, maar ik zie wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja die heb ik ook altijd bij, maar dit jaar niet.. Mijn concertfoto's zijn toch altijd mislukt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |