|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hee Mordheim, vorig jaar stond Action In DC in de tent eh ... is Stormrider iets voor dit jaar ??? Ik denk dat wij perfect zullen passen in de tent, zo laat op de vrijdagnacht, we spelen namelijk allemaal jaren 80 metal nummers, zie de setlist: Manowar - Battle Hymns Metallica - Master Of Puppets Exodus - Bonded By Blood Sanctuary - Future Tense Forbidden - Chalice Of Blood Slayer - Black Magic Slayer - Piece By Piece Slayer - Seasons In The Abyss Sacred Reich - Surf Nicaragua Toxik - World Circus Dio - Don't Talk To Strangers Accept - Fast As A Shark SOD - Sargeant D Thin Lizzy - Don't Believe A Word Judas Priest - Victim Of Changes Judas Priest - Painkiller Death - Spiritual Healing Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Ozzy Osbourne - Bark At The Moon Ozzy Osbourne - Crazy Train Ozzy Osbourne - Killer Of Giants Black Sabbath - Children Of The Grave Annihilator - Alison Hell Annihilator - Never, Neverland Y&T - Rescue Me Testament - Over The Wall Mercyful Fate - Evil Pantera - Cemetary Gates Death Angel - Voracious Souls Death Angel - A Room With A View Kreator - Extreme Agression Megadeth - Peace Sells But Who's Buying Agent Steel - Unstoppable Force Anthrax - Indians Flotsam & Jetsam - No place For Disgrace Sepultura - Inner Self Celtic Frost - Circle Of The Tyrants Metal Church - Ton Of Bricks Twisted Sister - Burn In Hell Op de site staan MP3's van Manowar (compleet nummer), metallica (MOP) en annihilator (Never neverland) ga naar http://www.marcelcoenen.com/stormrider Ons lijkt het echt wel gaaf in ieder geval, we hebben ook iets opgestuurd naar Graspop als t goed is. (Demo CD en bio) Marcel |
|
quote: Hopelijk komen ze. Ik heb ze nog nooit live gezien. |
|
Stormrider jaoh! Gave nummers, spelen jullie toevallig ook 'Gypsy' van Mercyful Fate ? Ik, Wil Schuurman |
|
gisteren kutnieuws gehad: Children of Bodom komt niet naar graspop daar zij in de zomer kunnen headlinen op een ander nog te organiseren festival in Belgiƫ (idem als toen de axionhallen in geel) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: ander festival? eurorock misschien? want dat zou natuurlijk ook in orde zijn. |
|
quote: Ik quote mezelf maar ff, maar eh.. kan iemand mij antwoord geven ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Klinkt goed zeg! Ik heb ff MOP gedownload en het klinkt zeer lekker moet ik zeggen...complimentjes! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nee geen Gypsy voorsalsnog, wie weet, we blijven constant nummers toevoegen aan de setlist dus .... anyway, we hebben wel een promo cd naar graspop gestuurd, wij zouden het heel erg vet vinden en ik denk persoonlijk dat zoiets goed past in die tent, als vorig jaar Action in DC er kon staan kunnen wij daar dit jaar staan Marcel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 12-03-2002 15:05] |
|
Dank je Kimmie ! Er staan er nog meer, die van Manowar is een compleet nummer in betere kwaliteit Marcel |
|
quote: Dank, Manowar en Metallica behoren tot mn favo bands dus dat komt goed uit! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Heb ik net zitten klagen in jouw guestbook dat ik geen mp3s kan downloaden van mp3.com, maar nu blijkt dat ik je gewoon zal zien op Graspop En met welk een setlist! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Kreator komt ook |
|
Nope we zijn niet geboekt voor graspop, we zouden wel graag WILLEN dus als er mensen ons willen zien met die setlist daaro moeten ze maar allemaal een mail sturen naar de graspop organisatie om daar stormrider in die tent neer te pleuren Zou vet zijn, maar ik heb jou gemaild mislyd Marcel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 12-03-2002 23:37] |
|
Gotver !! Ik kreeg een mail van graspop organisatie, er zijn geen aparte kaarten voor de vrijdag te koop, terwijl ik alleen vrijdags KAN gaan (heb zaterdags zelf een optreden). DAMN, is there any way out ? Ik wil die vrijdag toch echt wel gaan , en ik ga geen combi ticket voor niks kopen, HELP ! Marcel |
|
Dat word dus over het hek heen klimmen Marcel |
|
Maar eh, kan je Zwolle niet gewoon afzeggen ? Het wel niet netjes maar jah, het is niet altijd feest . [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-03-2002 11:01] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL |
|
Ik kreeg net mail van graspop, Slayer wordt de hoofdact op zaterdag (tenminste als ze een hoop oud spelen). Bazzio Attacks!!! |
|
SLAYERRR!!!!!!!! Wanneer begint de kaart verkoop ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
HEERSCHEND!!!!!!!!!! SLAYER!! Trouwens, er zijn wel opvallend bands die 2 jaar geleden op graspop speelden: tot nu toe: - Slayer - Saxon - Cannibal Corpse - Tristania - My dying bride Maar ach, erg is dat niet! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 2 april |
|
ARGH! Halford komt ook... teering wat een line up! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
Tja, als graspop ons nou zou boeken voor de vrijdag .... na ja anyway .... afzeggen ? naah is trouwens niet in zwolle maar in Zeewolde, festival heet Jamrock, we spelen daar met Sun Caged, maar ja, is i.d.d. niet handig dat dat samen valt met Graspop, maar ja, die pech heb je nou eenmaal als je in een band zit, de band gaat gewoon voor, maar ja, ik zou toch graag de vrijdag willen gaan naar Graspop ..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |