|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 'k heb je trouwens gisteren op TV gezien met je fototoestel dacht ik. Toen die zanger van Kane het eens nodig vond om tussen het publiek te gaan huppelen? |
|
quote: voor Sharteel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Maar nu, eerst effe de kelder gaan opkuisen, is dringend nodig, maar ik heb er wel zin in Goeie wilde muziek opleggen, Tara van Absu zal het worden waarscheinlijk of Desipher van After Forever, dus ja, ik ga er invliegen. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-07-2002 13:57] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zal ze niet liever hebben? |
|
quote: ok dan Voor Sharteel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jeej! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hehe, yep.. that was me.. Ik heb mezelf al een paar keer gezien op de werchter uitzendingen... Sharteel in actie op Werchter.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb echt zin in Graspop bla...bla...bla... |
|
quote: gaat gij ook met de trein? |
|
nee met de auto. Maar helaas we zitten al vol anders had je mee kunnen rijden. bla...bla...bla... |
|
quote: dat meerijden maakt nie uit, ik ben met een groep van 4 dus dat kon zoiezo niet maar als je met de trein ging, kon je met ons meereizen |
|
Hey ZM, ik bel je Vrijdag ochtend, om je te vragen in welke coupé je zit! anders moeten ik en Lily de hele damn trein af lopen om jullie te vinden. Ga a.u.b wel in een rokers coupé zitten SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: hehe ik reis met 3 andere rokers dus da zit wel goed |
|
quote: Ohh heeeeel fijn!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Kunnen we misschien toch niet met z'n allen ergens afspreken op een bepaald uur? Want ik ga echt enorm weinig tijd hebben (foto's maken en wat helpen aan de Mindview stand).. En ik wil jullie nu wel eens allemaal zien!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hoe laat moeten we waar zijn? Op zaterdag is denk ik het gemakkelijkste, op vrijdag is iedereen nog met de tent en zo bezig (Paul en ik komen bijvoorbeeld pas in de middag...) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Lijkt mij een strak plan om dat eens te doen is altijd lachen om eens gezichten bij de namen te zien |
|
Ja Sharteel dit keer mogen we elkaar gewoon niet mis lopen!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Vanaf half twee heb ik wel effe tijd... Waar is natuurlijk ook wel de vraag.. Hmmmm.. Aan de achterkant van de PA toren van de mainstage Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ligt eraan wie er dan speelt he hahahha |
|
Heb je mijn nummer nog? Anders als je tijd hebt bel me dan ff en dan lopen we elkaar tegemoet SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dismember nog een stuk en om 2u begint Tristania.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Yep, heb ik nog!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Kee dan!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |