|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moet dat verstaan hé, de zanger treedt niet graag op en ik kan daar perfect inkomen! Toch staan ze daar voor hun fans, er zijn andere groepen die onmiddellijk zeggen dat ze niet optreden. Zij doen tenminste nog de moeite om er te staan, ze konden evengoed nooit optreden, zou je ze dan minder appreciëren?? Ik denk het niet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
MDB heeft hier zelfs nog in Heule gespeeld ... heel lang geleden. |
|
jaja, binnekort weer lekker stuiteren op DRI |
|
Óf hypocrisy óf DRI op graspop... maarja DRI zie ik toch die donderdag NA graspop in de 013 Ik, Wil Schuurman |
|
Heeft iemand toevallig nog een plekje in de tent vrij voor deze jongen ? Bespaart mij weer het meenemen van een tent ...... Oja... u word beloond met bier haha Ik, Wil Schuurman |
|
bier hier |
|
quote: joah ik heb nog een plekske |
|
Ik heb ook nog 1 plaats vrij, maar dat zal voor mijn drank zijn tenzij je er niets op tegen hebt om daaronder te slapen |
|
ik ga nu al beginnen slapen om goed uitgerust te zijn tegen Graspop en geen minuut te moeten verliezen aan slaap! Zuipen en amuseren is de boodschap! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:je vergeet het eten, boeffen vo dood |
|
quote:DANKJEWEL dat wist ik niet! ik kom er heen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Haha dat bier is al op voordat ik eronder lig Maarnee ik heb al een plek :> Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb gisteren mijn kartje voor de zaterdag al gekregen muhahahaha nu is het dus nog wachten tot het zover is |
|
quote:alé join the club |
|
YEAH !!!!!!!! |
|
quote: Ik heb ze een keer in '96 gezien, en toen heeft Aaron het hele concert lang stil gestaan, naar beneden kijkend vastgeklampt aan de microfoon... vond het echt indrukwekkend. Tegenwoordig beweegt ie wat meer maar ik vind nog steeds dat ie heel goed het depressieve gevoel uit de muziek kan overbrengen op het podium... Zenial |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje ...verder nog mensen... ? |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 ...verder nog mensen... ? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Sinds vanavond zou ik ook ineens kunnen gaan! Eerst morgenochtend vrij vragen van mijn werk voor die 2 dagen, en dan gelijk een kaartje halen. Maar dat weet ik morgen pas zeker. I'll keep you posted.... Bring The People Together |
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-06-2002 20:14] |
|
Child of Decadence ende ikke |
|
Beleefd blijven en jezelf onderaan in de LIJST zetten ja |
|
FF aanpasse,....zo: Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, ik ga dus ook mee! Vanmorgen mijn kaartje gehaald. Ik schijn met de groep van ZwaarMetaal mee te gaan. Dat wordt dus en en Bring The People Together |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |