|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: O jee dus jij komt nooit meer thuis hahahahaha |
|
Ik ga het TOCH hééééééééééééééééle weekend, ik heb vrij gekregen!! |
|
en van de slag vlot de grammatica niet meer zo? [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 28-06-2002 18:04] |
|
Excusé moi? |
|
de volgorde van je woorden klopt niet echt. voor de rest: jochij, ik ben blij voor je |
|
Ik ga het toch hele weekend. Makes no sense. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker impaled succubus Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker impaled succubus Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus Sorry lui, Dwaallie has left the Graspop-building. |
|
Hoezo Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dat wil je niet weten Another time, perhaps, ik spaar intussen verder voor Wacken. |
|
|
|
Muahhahaahah nog géén week meer |
|
quote: Moet ik wel weten hoe je eruit ziet en tegenkomen, anders gaat het moeilijk.... Pain is my Power |
|
quote: hij is die boer met kort haar |
|
Met waarschijnlijk een mislukt sjekkie in zn smoel |
|
ben d'rsthrax om mn kaartje geweest, locked and loaded I am!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat zullen er nie veel zijn.... Pain is my Power |
|
Nee die moeten makkelijk te vinden zijn hahahahaha lol |
|
nog 6 dagen mensen! |
|
quote: Ik heb ook kort haar en reis zelfs met jou en Dave mee. Of je dat nu leuk vindt of niet Dat is het mooie van wederzijdse vrienden. Morgen eerst nog Parkpop en dan is het bijna zover... Bring The People Together |
|
quote: Volgens mij nog maar 5 hoor, je hoeft de vrijdag nie mee te rekenen.... Enneh, gaan er nog ZwareMetalers met de trein van 08.39 uur vanaf Dordrecht???? Of naar Immortal???? Pain is my Power |
|
quote: Gene woord toe te voegen aleen doeik ik mijn sodom pet op natuurljik whaha Ik, Wil Schuurman |
|
Graspop gaat heerschen!! Zal de lokale Gal ende Gall weder eensch aandoen een dezer dagen. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |