![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: O jee dus jij komt nooit meer thuis hahahahaha ![]() |
|
Ik ga het TOCH hééééééééééééééééle weekend, ik heb vrij gekregen!! ![]() ![]() |
|
en van de slag vlot de grammatica niet meer zo? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 28-06-2002 18:04] ![]() |
|
Excusé moi? ![]() |
|
de volgorde van je woorden klopt niet echt. voor de rest: jochij, ik ben blij voor je ![]() ![]() |
|
Ik ga het toch hele weekend. Makes no sense. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker impaled succubus Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus ![]() |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker impaled succubus Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| Metalheus Sorry lui, Dwaallie has left the Graspop-building. ![]() |
|
Hoezo ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Dat wil je niet weten ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Muahhahaahah nog géén week meer ![]() ![]() |
|
quote: Moet ik wel weten hoe je eruit ziet en tegenkomen, anders gaat het moeilijk.... Pain is my Power ![]() |
|
quote: hij is die boer met kort haar ![]() ![]() |
|
Met waarschijnlijk een mislukt sjekkie in zn smoel ![]() ![]() |
|
ben d'rsthrax om mn kaartje geweest, locked and loaded I am!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Dat zullen er nie veel zijn.... ![]() ![]() Pain is my Power ![]() |
|
Nee die moeten makkelijk te vinden zijn hahahahaha lol ![]() ![]() |
|
nog 6 dagen mensen! ![]() |
|
quote: Ik heb ook kort haar en reis zelfs met jou en Dave mee. Of je dat nu leuk vindt of niet ![]() Dat is het mooie van wederzijdse vrienden. ![]() Morgen eerst nog Parkpop en dan is het bijna zover... Bring The People Together ![]() |
|
quote: Volgens mij nog maar 5 hoor, je hoeft de vrijdag nie mee te rekenen.... Enneh, gaan er nog ZwareMetalers met de trein van 08.39 uur vanaf Dordrecht???? Of naar Immortal???? Pain is my Power ![]() |
|
quote: Gene woord toe te voegen aleen doeik ik mijn sodom pet op natuurljik whaha ![]() ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Graspop gaat heerschen!! Zal de lokale Gal ende Gall weder eensch aandoen een dezer dagen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |