|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier vlamingen die met de trein gaan en opstappen in oostende, brugge of gent, dan kunnen we al op de trein afspreken en beginen zuipen. Ik stap op in Oostende samen met beli mawr en ik zou wel willen weten hoeveel plaatsen we moeten vrij houden, anders nemen we maar de ganse achterste wagon in beslag. [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 06-06-2002 15:55] |
|
Wie gaat er eigelijk met de trein naar graspop? |
|
quote: Ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik hoop dat ik achterop de motor kan. Anders weet ik het nog niet. Dismember!!!!!!!!!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: te voet |
|
Ik had toch andere plannen.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik Pain is my Power |
|
ik waag het per auto denk ik, ik rij van kortrijk doro gent door a'pen enz, heb nog een plaats voer, wie op mn weg staat kan mee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
IronGlory: als je even naar Brabant (ned.) wil rijden Nee ik ga met de trein naar Turnhout, weet er iemand of er vanaf turnhout ook bussen naar Dessel rijden ??? Ik, Wil Schuurman |
|
Laten we het lijstje niet vergeten!!!!!! Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ikke neem TRUE Irish Mist mee voor Beli zn verjaardag! |
|
Mijn dank zal groot zijn En ik zorg voor een fles lekkere........ wacht maar af, die die komen zullen het weten, die die niet komen zullen het niet zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jah ik neem ook wel wat noordhollandse lekkernijen mee.. uhm.. voor zover die er zijn |
|
quote: Wij: vanuit Kortrijk rechtstreeks naar Antwerpen. En zo vroeg mogelijk! |
|
quote: Je kan beter met de trein naar Geel of Mol gaan.. Vandaar rijdt zeker een bus.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-06-2002 10:36] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zoals ik al zei: 13. Will public transport be provided from the nearest train station? ABSOLUTELY. Mol station is located at about 8 km from the festival area. Special buses will take the festivalgoers straight to the festival grounds. This service will be available both on Friday and Saturday. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik vrees dat ook ik zal moeten vertrouwen op het openbaar vervoer... bah |
|
Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K Geen graspop zonder een H-K natuurlijk Life doesn't get much better than this! |
|
quote: moeten we nu plaatsen vrijhouden of niet |
|
Jah, voor mij, ik stap op in Gent, met ehm, nog wel een paar mensen... |
|
' k Zal nog zien,éé... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: |
|
Wel ik ga ook maar het zou me verbazen moest iemand geïnteresseerd zijn mijn kop met bijbehorend lichaam te zien. Moest je echter ergens een ongelooflijk zielige nerd zien lopen, dat ben ik |
|
quote: fotoooowww |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |