|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het triggerwoord is: locomokipkanariefantje al wie het woord op graspop weet te vertellen krijgt een pintje moehahaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
haha, dat woord ga ik dus de hele dag achter je aan schreeuwen |
|
Kon wel eens een dure Graspop worden voor Iron Glory |
|
quote: oja? hehe |
|
Ik schrijf dat locomokip.. euh wat was het ook alweer ? wel op mn reet..... ken ik mn broek voor een ZM-er z'n kop late zakken en krijg ik mijn beloofde pilske.... Euhm tjoah zijn er mensen die mij gaan sponsoren, anders mo'k zuinig gaan doen. En ik HAAT zuinig doen.... zuinig doen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: vergeef me, heb dislectie |
|
Ik wil ook.....ik ben natuurlijkweer de enige die alles mist...... |
|
Nee hoor, ik ga ook niet. Ik zal alles wel missen dit jaar. |
|
quote: Joa man, da pintje zijde toch kwijt aan nonkel Zjos z'ne !!!! Mag ook iets fris zijn, 'k ben sinds Ostrogoth van den Alcool af |
|
Ik heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! *spring door het kantoor heen* *boink boink boink* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
'k Ben m'n gsm nu al aan 't opladen!!!!!! En dit weekend Werchter!!! De Peppers!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ga je die bellen dan ? |
|
Ja, ik sta op vriendschappelijke voet met den Antony... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat zal vast pijn bij em doen ... Anthony had zijn haar niet af moeten knippen |
|
quote: Ja doe maar wel!!! Dit keer moeten we gewoon een biertje gaan drinken! Kan nog steeds niet geloven dat we op de zelfde camping stonden, en in dezelfde campingkroeg en elkaar zijn misgelopen! Nou ja op Graspop gaan we het goed doen! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ja, echt maf he!!! Maar op Graspop hebben we dan ook twee dagen om elkaar te vinden.. Als we er dan nog niet in slagen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Als jullie nou een mooie puntmuts opzetten met een rode clownsneus, dan lukt het vast wel . Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Loopt iedereen dan zo niet rond op Graspop.. Damn, snel een andere outfit aanschaffen dan.. en 'k was nog zo trots op m'n clownschoenen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
LOL@Sharteel Bazzio Attacks!!! |
|
Jihaa, ik gaan ook, daarnet beslist. Het hing dus nog van mijn rapport af, en dat was best wel oke, dus ik gaan Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Snagger Asherah Dwaallicht als-ie centen heeft Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Mirandarijntje Meulen35 IceQueen Gunman Child of Decadence AgonY Darkzone ozzy Surt |MoRGaN| |
|
Zijn toch wel veel ZM'ers die op Graspop zullen rondzwerven hahahhahaha Word dus weer een feest............ |
|
Ja ik krijg van elke ZM-er een biertje~!! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |