|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga trouwens ook met de auto. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik ga met de graspop bus vanuit utrecht |
|
quote: oeps, klein typfoutje getypt, twas inderdaad 8:49 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zeg, gaan jullie met de ZM afspreken ? 'n grote ZM vlag ?? 'k zal jullie wel weten te vinden As er 'n klein krullebolleke met st vitus shirtje rondwaggelt is de kans groot dat 't nonkel Zjos is... |
|
Zouw ele en tof idee zijn om dat te doen joh |
|
quote: ik zal je wel herkennen hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Iedereen verplicht zijn ZM-shirt aan! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Ik wilde het net zeggen door de beperkte oplage weet je dan wel zeker dat je een ZM-er te pakken hebt |
|
Ja, zoals die lelijke gast waarmee Rajackar nog zo prachtig op de foto staat . |
|
quote: ikke en Darkscar ook ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Met de trein. Ik stap op in Rotterdam om ca. 8:24 en voeg mij bij o.a. ZwaarMetaal. In Roosendaal komen er nog een paar bij. Om 9:29 in Antwerpen waar we bijna een uur moeten wachten op de trein naar Mol. Nemen er nog mensen een videocamera mee, om het slapstickgebeuren van het opzetten van de lang niet gebruikte tenten te filmen??? Bring The People Together |
|
quote:met de biermobiel en zjos ge ga ni beginnen he me uw Saint Vitus, dien Axegrinder of nix! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Met de bus vanuit Roermond die ons op komt pikken in Baarlo |
|
quote:dit aanbod is nog steeds geldig voor de trein die vertrekt vanuit oostende iets voor 9u |
|
Hey ZwaarMetaal, Gaan we nog afspreken om samen met de trein te gaan??? Mail anders effe hoe laat jullie langs Schiphol rijden, dan stappen we in! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik ga ook met een busreis, vanuit heerlen en dan verschillende opstapplaatsen en dan naar graspop !!! Ik vind t leuk dat er zoveel ZM-ers gaan en ik zou jullie graag allemaal willen ontmoeten, ik heb zelf nog geen ZM-shirt maar zijn er misschien ook toevallig ZM - girlies, die draag ik eigenlijk t liefst, misschien wel een leuk idee voor de toekomst omdat er ook wel veel vrouwelijk schoon hier rondzwerft op ZM nog een paar daagjes !!! |
|
Als er iemand mij nodig zou hebben (mislyd?) ik zit in de pit |
|
Wat is er mis met de site? |
|
quote:die van graspop? |
|
quote: BJØRN & DAVE Tijd: Station: 06:46 Hoorn Kerseboogerd 07:16 Amsterdam Slooterdijk 07:20 Amsterdam Slooterdijk 07:32 Amsterdam Schiphol 07:40 Amsterdam Schiphol 09:29 Antwerpen-Berchem 10:23 Antwerpen-Berchem 11:06 Mol |
|
quote:ze zijn hem waarschijnlijk aan het updaten |
|
quote: Ja: Motorhead komt ipv Symphony X! |
|
quote:of een gothictent in plaats van een hardcoretent zeker Alhoewel dat zou ik misschien net beter vind, door te zeveren krijg ik gewoon een goed idee |
|
Mijn reis: 7:31 - interliner Sleeuwijk - Breda 08:18 Breda 5 Roosendaal Sneltrein 08:35 Roosendaal 3a 09:03 Roosendaal 1a Brussel-Zuid/Midi 09:29 Antwerpen-Berchem 10:23 Antwerpen-Berchem Lommel - 11:06 Mol Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |